У якому рядку всі слова непохідні?
У якому рядку всі слова спільнокореневі?
У якому рядку всі іменники утворено префіксально-суфіксальним способом?
Укажіть, якого способу словотвору немає:
Установіть відповідність між похідним словом та способом словотвору
Спосіб словотвору Приклади
1 префіксальний А безстрашний
2 суфіксальний Б розповідь
3 префіксально-суфіксальний В криголам
4 безафіксний Г лісостеповий
Д небалакучий
Правильно визначений спосіб словотвору
Знайдіть рядок, у якому всі слова мають суфікс:
Основа, від якої утворюється нове слово, називається:
Яким способом утворено слова «провулок, засніжений, співвітчизник»?
У якому рядку всі слова спільнокореневі?
Спосіб творення слів, при якому дві й більше основ об'єднуються в одне слово, називається:
Знайдіть слово, утворене складанням основ або слів:
Знайдіть слово, у якому немає закінчення:
Знайдіть слово, утворене префіксально-суфіксальним способом:
Позначте речення, яке потребує редагування.
Укажіть, яким способом утворені слова сузір’я, прадавній:
Спільнокореневими є всі слова, КРІМ:
Спільнокореневим до слова гора є:
Спільнокореневим до слова "зір" є всі слова ,ОКРІМ
Спільнокореневим до слова "роса" є всі слова, ОКРІМ
Спільнокореневим до слова гнати є всі слова ,ОКРІМ
Не мають закінчення обидва слова в рядку
Слова : розповідь, перехід, запис --утворені таким способом словотвору
Слова : по-новому, провулок, заземлити--утворені таким способом словотвору
2. Слова якого рядка утворені суфіксальним способом
Слова якого рядка утворені префіксально-суфіксальним способом
Слова якого рядка є абревіатурами
Кенар, кобзар, таксист утворені способом
1. В якому рядку всі слова утворені префіксальним способом
Текст і завдання до нього.
1. Там, де вчора був шлях, сьогодні без кінця-краю піниться гостроверхими переметами розбурхане снігове море. 2. Грайливий вітер підохочуюче штовхає мене в плече, і я мимоволі роблю крок, потім другий і вже більше не зупиняюсь. 3. А вітер, пустуючи, сипонув сніговим пилом в обличчя, заклубочився над вибалком і десь біля лісу заплутався в тернах... 4. Так я брів навмання, аж поки не натрапив на лісосмугу. 5. Кроків за двадцять, ніби гірлянда на новорічній ялинці, на кущах яскраво спалахнули... червоні троянди.
6. Обертаюсь і бачу: зовсім поряд, перетворивши колючий кущ малини на розкішний букет, сидять червоногруді снігурі! 7. Виходить, то вони ввели мене в оману?
Слова, утворені основоскладанням, ужито в реченнях
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома