Способи творення прислівників

Додано: 25 лютого 2021
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 1 раз
7 запитань
Запитання 1

Знайдіть рядок, у якому всі прислівники утворені префіксальним способом творення

варіанти відповідей

затемно, небагато, ніскільки, причому, відтепер

вголос, заочі, босоніж, колись, мовчки

втретє, сухо-насухо, жаль, місце, засвітло

голіруч, місцями, миттю, несмачно, забагато

Запитання 2

У якому рядку всі прислівники утворені суфіксальним способом творення?

варіанти відповідей

чесно, гарнісінько, чистісінько, колись, двічі

дбайливо, по-білоруськи, часто-густо, гаряче, голосно

по-новому, абиде, найшвидше, навхрест, гірко

вроздріб, мовчазно, долілиць, глухо, найшвидше

Запитання 3

У якому рядку записано прислівники утворені префіксально-суфіксальним способом творення?

варіанти відповідей

по-українськи, поодинці, справедливо, весело, ледь-ледь

заново, утрьох, вночі, яскраво, правдиво

святково, довічно, навколо, несумно, вперто

по-сусідськи, по-новому, здалеку, затемно, наверху

Запитання 4

У якому рядку записано прислівники утворені складанням слів однакових чи близьких за змістом?

варіанти відповідей

горілиць, голіруч, запанібрата, заочі, добре

Тишком-нишком, тяжко-тяжко, щиро-щиро, повік-віки, часто-густо

тепло, будь-де, казна-коли, мовчки, зверху

навсправжки, напоготові, далеко-далеко, спокійно, тричі

Запитання 5

У якому рядку записано прислівники утворені злиттям основ слів?

варіанти відповідей

праворуч, ліворуч, горілиць, босоніж, водносталь

байдуже, завжди, поночі, зозла, глибоко

прямо, швидко, пісно, тривко, вірно

нарівно, замолоду, завидно, вранці, стрімголов

Запитання 6

У якому рядку записано прислівники утворені злиттям слів?

варіанти відповідей

безшелесно, туманно, святково, урочисто, навколо

Повсякчас, нашвидкуруч, мимоволі, мимохіть

набік, восени, влітку, солодко, по-нашому

міцно, прудко, надвоє, ось-ось, віч-на-віч

Запитання 7

ПОМИЛКУ в написанні прислівників допущено в рядку

варіанти відповідей

д

шшш

лдл

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест