США. Велика Британія.Франція

Додано: 13 січня 2021
Предмет: Всесвітня історія, 10 клас
Тест виконано: 880 разів
12 запитань
Запитання 1

Оберіть правильні судження:(3) Після Першої світової війни США ......

варіанти відповідей

вступили у період розвитку (процвітання)

посилили свій політичний вплив у світі

переживали глибоку політичну та економічну кризу через наслідки участі у війні

стали відігравати провідну роль у Лізі Націй

стали першою комуністичною країною світу, в якій до влади прийшли більшовики у результаті революційного перевороту

із боржника європейських країн перетворилися на головного кредитора Європи і світу

Запитання 2

Найпоширенішим явищем суспільного життя США у 20-х роках ХХ століття стає расова сегрегація.

Оберіть правильне тлумачення цього поняття.

варіанти відповідей

політика примусового відокремлення будь-якої групи населення за расовою або етнічною ознакою (наприклад: індіанців)

заборона виготовлення та продажу спиртовмістних напоїв

надання у 1920 році виборчого права жінкам у США

 корупція найближчого оточення Президента В. Гардінга

Запитання 3

Із запропонованого переліку історичних фактів оберіть ті, що мали місце в житті Президента Ф.Рузвельта (3)

варіанти відповідей

Був 32 Президентом США у період з 1932 по 1945 роки

прийшов до влади у період найвищого економічного піднесення США у 20-х роках ХХ століття

прийшов до влади у період великої депресії і одразу розпочав широкомасштабні реформи економіки і соціальної сфери 

потонув у низці корупційних скандалів і тільки передчасна і загадкова смерть врятувала його від ганьби

не добув до кінця свого першого президентського терміну

перебував на посаді 4 терміни, всупереч всім правилам, твердий і прагматичний політик 


був представником республіканської партії

Запитання 4

Масове виробництво конвеєрного типу запровадив:

варіанти відповідей

Вудро Вільсон

 Воррен Гардінг

Генрі Форд

 Аль Капоне

Запитання 5

Особливість "національного уряду", сформованого у Великій Британії для виходу з кризи, полягала в тому, що


 

варіанти відповідей

було проголошено ідеї національної рівності народів Великої Британії

  його програма грунтувалася на націоналізації шахт і великих підприємств

до нього входили лише партії націоналістичного спрямування

 він являв собою коаліцію лейбористської, консервативної та ліберальної партій

Запитання 6

Особливість парламентських виборів у Великій Британії полягала в



варіанти відповідей

 відсутності альтернативи консервативній партії

обмеженні права голосу ветеранів війни

перемозі лейбористської партії 

наданні права голосу жінкам

Запитання 7

 Вислів Стенлі Болдуїна "Корона, або Сімпсон" стосується

варіанти відповідей

створення національного уряду

страйку шахтарів  

династичної кризи

громадянської війни в Ірландії

Запитання 8

Закон про трудові конфлкти і тред-юніони 1927 рок був наслідком

варіанти відповідей

страйку шахтарів

великої депресії

сухого закону

 громадянської війни в Ірландії 

Запитання 9

У зовнішній політиці Франція відмовилася від



варіанти відповідей

 Війни як політичного засобу

«Плана Дауеса»

Жорстокого курсу стосовно Німеччини

Встановлення дипломатичних відносин із СРСР

Запитання 10

Території, які Франція у повоєнний період відібрала в Німеччини:

варіанти відповідей

Шлезвіг і Гольштейн

Тіроль та Істрія

Ельзас і Лотарингія 

Запитання 11

Укажіть, чим відзначилася політика уряду Національного блоку у Франції. (3 відповіді)


варіанти відповідей

скорочення соціальних виплат й запровадження режиму жорсткої економії


відновлення господарського життя північно-східних районів 

політична амністія залізничникам-страйкарям 

"Рурський конфлікт" 


забезпечення умов для економічного зростання, промислового піднесення 

реалізація соціальних програм

Запитання 12

Що таке "Народний фронт"?


варіанти відповідей

період нетривалого і нестабільного піднесення економіки в США

обєднання соціалістів, комуністів і радикалів у Франції 

боротьба за незалежність колоній у Великій Британії

об’єднання для боротьби з "сухим законом" в США

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест