За правління якого царя майже вся Індія була об’єднана в межах однієї держави, а буддизм оголошено головною релігією?
Які із зображених винаходів були створені на території давнього Китаю?
Про яке місто йде мова: «Засноване воно колоністами-переселенцями з берегів Фінікії. За легендою його початкова територія не повинна була бути більшою, ніж бича шкура..»?
Про долину якої ріки йде мова: «… у давнину територія являла собою вологі тропіки, була вкрита широколистими лісами та бамбуковими хащами. Води ріки… підмивали лесовий грунт, обвалювали береги, тому мали жовтий колір. Ріка часто міняла русло, затоплювала поселення, знищуючи все на своєму шляху…»?
За часів якого правителя Перська держава знаходилась в межах, позначених на карті?
Який народ почав у військових діях використовувати тактику "випаленої землі"?
Про який винахід іде мова: «… це дозволило передавати будь-яку інформацію, користуючись незначною кількістю символів..»?
Про якого правителя йде мова в джерелі: «…цариця массагетів помстилася йому за смерть сина і наказала покласти голову царя в бурдюк із кров’ю…»?
Яку подію відтворює малюнок?
Про якого правителя йде мова в джерелі: «… він розділив Перську державу на 20 провінцій [округів], які у персів називаються сатрапіями. Заснувавши ці округи і призначивши їх правителів, цар встановив податі по племенах…»?
У якому році була створена Ізраїльсько-Юдейська держава?
Які із зображень демонструють винаходи фінікійців?
Одна з варн на території Індії, представники якої проводять ритуальні обряди, декламують писання:
Представники цього народу започаткували монотеїстичну релігію:
Про яке місто йде мова: «У верхній частині міста знаходилася цитадель, навколо знаходилися громадські споруди, де зберігалося зерно. Вулиці перетиналися під прямим кутом, були чистими та охайними. Діяла система водопостачання. Використана вода відводилася за межі міста по спеціальному каналу…»?
Єврейський цар, за правління якого побудовано храм бога Яхве та царський палац в Єрусалимі
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома