Як варнова система в Давній Індії впливала на співіснування та взаємодію між різними групами населення?
Які культурні досягнення Стародавньої Індії вплинули на розвиток математики та астрономії?
Які архітектурні досягнення стали частиною культурної спадщини Стародавньої Азії?
У вашій групі йде дискусія про вплив релігій Давньої Індії на сучасний світ. Один з учасників групи стверджує, що буддизм і індуїзм не мають нічого спільного. Як ви будете діяти?
Ваша група отримала завдання створити міні-проект про систему каст у Давній Індії. Один учень хоче дослідити тільки позитивні сторони цієї системи, інший — тільки негативні. Як правильно організувати співпрацю?
У ході обговорення культури Давньої Індії один учень заявляє, що давньоіндійська література не має значення для сучасного світу. Як ви реагуєте?
У класі йде обговорення релігій Давньої Індії. Один учень висловлюється критично про традиції, пов'язані з буддизмом. Як ви будете діяти?
Вашій групі дали завдання скласти розповідь про досягнення науки в Давній Індії. Один учень хоче говорити лише про математику, інший — про медицину. Як діяти?
Ваша група отримала завдання вивчити, як релігії Давньої Індії впливали на архітектуру. Ви дізналися, що буддійські ступи та індуїстські храми мають різний стиль. Як презентувати це в групі?
Ваша група створює презентацію про найвідоміші річки Давньої Індії (Інд та Ганг) і їх значення для релігії та культури. Як ви організуєте роботу?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома