Стародавні цивілізації (гр 3)

Додано: 12 грудня
Предмет: Всесвітня історія, 6 клас
10 запитань
Запитання 1

Як варнова система в Давній Індії впливала на співіснування та взаємодію між різними групами населення?

варіанти відповідей

Вона сприяла рівності між усіма жителями.


Вона забезпечувала кожній варні чіткі обов'язки і місце в суспільстві.


Вона забороняла будь-яку взаємодію між варнами.


Вона дозволяла людям змінювати варни за бажанням.

Запитання 2

Які культурні досягнення Стародавньої Індії вплинули на розвиток математики та астрономії?

варіанти відповідей

Винахід арифметичних чисел і концепція нуля.


Створення теорії еволюції.


Розвиток грецької філософії.


Винахід письменності.

Запитання 3

Які архітектурні досягнення стали частиною культурної спадщини Стародавньої Азії?

варіанти відповідей

Стоунхендж в Англії.


Великі піраміди Єгипту.


Буддистські храми та пагоди в Китаї і Індії.


Акрополь у Греції.

Запитання 4

У вашій групі йде дискусія про вплив релігій Давньої Індії на сучасний світ. Один з учасників групи стверджує, що буддизм і індуїзм не мають нічого спільного. Як ви будете діяти?

варіанти відповідей

А) Відстоювати свою думку, навіть якщо вона викличе конфлікт.


Б) Обговорити обидві точки зору, використовуючи факти про релігії Давньої Індії.


В) Ігнорувати думку однокласника.

Запитання 5

Ваша група отримала завдання створити міні-проект про систему каст у Давній Індії. Один учень хоче дослідити тільки позитивні сторони цієї системи, інший — тільки негативні. Як правильно організувати співпрацю?

варіанти відповідей

А) Обрати лише один аспект, щоб не створювати конфлікт.


Б) Об'єднати ідеї, показавши різні сторони системи каст.


В) Призначити відповідальним одного учня, щоб уникнути дискусій.

Запитання 6

У ході обговорення культури Давньої Індії один учень заявляє, що давньоіндійська література не має значення для сучасного світу. Як ви реагуєте?

варіанти відповідей

А) Погоджуєтесь, щоб не вступати в дискусію.


Б) Ділитесь прикладами впливу давньоіндійської літератури, таких як "Махабхарата" чи "Рамаяна", на сучасну культуру.


В) Залишаєте ситуацію без уваги.

Запитання 7

У класі йде обговорення релігій Давньої Індії. Один учень висловлюється критично про традиції, пов'язані з буддизмом. Як ви будете діяти?

варіанти відповідей

А) Підтримуєте його, щоб не вступати у конфлікт.


Б) Наголошуєте на тому, що кожна релігія є важливою частиною культури, яка заслуговує на повагу.


В) Ігноруєте його коментар.

Запитання 8

Вашій групі дали завдання скласти розповідь про досягнення науки в Давній Індії. Один учень хоче говорити лише про математику, інший — про медицину. Як діяти?



варіанти відповідей

А) Обрати лише одну тему, щоб швидше виконати завдання.


Б) Розподілити між учасниками групи завдання так, щоб кожен дослідив свою тему, а потім об’єднати інформацію.


В) Дозволити кожному працювати окремо без обговорення.

Запитання 9

Ваша група отримала завдання вивчити, як релігії Давньої Індії впливали на архітектуру. Ви дізналися, що буддійські ступи та індуїстські храми мають різний стиль. Як презентувати це в групі?



варіанти відповідей

А) Вибрати лише один стиль, щоб не заплутати слухачів.


Б) Показати приклади обох стилів і пояснити їх унікальні риси.


В) Ігнорувати деталі, щоб спростити презентацію.

Запитання 10

Ваша група створює презентацію про найвідоміші річки Давньої Індії (Інд та Ганг) і їх значення для релігії та культури. Як ви організуєте роботу?



варіанти відповідей

А) Нехай один учень зробить усе самостійно.


Б) Розподілите завдання: одна частина групи досліджує Інд, інша — Ганг, потім зведете все в єдину презентацію.


В) Працюєте кожен окремо, а результати об'єднуєте на останньому етапі.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест