Назвіть одним словом значення термінів "югендстиль", "ар нуво", "сецесія"
Яка архітектурна пам'ятка зображена на фото? хто її автор?
Митець увійшов в історію української культури як творець державного герба і печатки, перших банкнот і поштових марок; творив в стилі модерн
Орієнтовні часові межі модернізму:
Яка архітектурна пам'ятка зображена на малюнку? І хто її автор?
Стиль останньої третини ХІХ-поч.ХХ ст., представники якого прагнули природно й невимушено відобразити навколишній світ у його мінливості, передаючи свої враження -це....
Легендарний французький художник, іспанець за походженням; один із засновників кубізму
Один з головних художніх напрямів ХХ ст., безпредметне нефігуративне мистецтво, в якому структура твору живопису, графіки чи скульптури не відображає реальність, а грунтується на формальних елементах (лінії, плями.....)
Майстриня декоративного розпису, створила емоційно-хвилюючий світ власних фантастичних образів;представник примітивізму
До новітніх театралізованих форм мистецтва дії належать:
11. Художні напрями течії,представники яких виступали за радикальне оновлення мови мистецтва,відмовившись від канонів попередніх епох, отримали назву -
10. Як називається художня техніка, сутність якої полягає у використанні в композиції різних наклейок із пласких або об’ємних матеріалів:
8. Казимир Малевич був засновником:
6. Хто з перелічених композиторів був основоположником імпресіонізму в музиці: (декілька вірних відповідей)
5. До якої течії мистецтва належить картина "Крик" Едварда Мунка?
4. Фовізм перекладається як:
3. До якого стилю мистецтва належить відома картина М.Врубеля "Демон, що сидить"?
2. Які з наведених стилів мистецтва НЕ належать до авангардних? (декілька вірних відповідей)
1. Мистецтво миттєвого враження це –
Хто із імпресионістів був переважно художником-пейзажистом?
Представникам постімпресіонізму є
Пленер це
Хто з цих митців є архітекторами:
Узагальнене поняття повернення до традицій минулого в поєднанні з сучасністю- це:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома