Тест можна використовувати як котрольну роботу з виучуваної теми.
Яку національну літературу представляє кожен із цих письменників Роальд Дал, Туве Янсон, Пауль Маар?
Мумі-тролі, Чмих, Нюхмумрик - це герої повісті:
Скільки членів родини Чарлі Бакета, героя повісті-казки Роальда Дала "Чарлі і шоколадна фабрика"?
Що довело пана Амфібера до сказу? (П.Маар "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу")
Чарлі Бакет - це герой повісті Роальда Дала:
Від чого треба рятувати дорослого пана Пляшкера (Пеппермінта)? (П.Маар "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу")
На чому вигравав свої мелодії Нюхмумрик? (Т.Янсон "Капелюх чарівника")
Яка головна риса Суботика? (П.Маар "Машина для здійснення бажать, або Суботик повертається в суботу")
Мама Мумі-троля - це:
Верука Солт - це дочка: (Р.Дал "Чарлі і шоколадна фабрика")
У творах Туве Янсон утверджуються цінності
Хто найбільше любить маленького Суботика?
Будь-яка дійова особа літературного твору, це-
Літературні твори, що з’являються в наш час, називають:
Головною метою екскурсії на фабрику Віллі Вонки було знайти серед дітей найбільш...
За своїм призначенням у сюжеті твору персонажі бувають:
(Зверніть увагу! Завдання з вибором кількох відповідей)
На прикладі яких героїв повісті-казки «Чарлі і шоколадна фабрика» висміюються шкідливі звички дітей?
(Зверніть увагу! Завдання з вибором кількох відповідей)
Чого навчає своїх читачів письменниця Туве Янсон у творі «Капелюх чарівника»?
(Зверніть увагу! Завдання з вибором кількох відповідей)
Які з цих авторів вважаються письменниками сучасної літератури?
У яких умовах жила родина Чарлі Бакета?
Суботик, персонаж книги П.Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу", дуже любив:
Містер Вонка запакував у шоколадки___ золотих квитків:
Бажання, крім машини для здійснення бажань, могли виконувати:
Увесь час сварився з поліцейськими й потрапляв у комічні ситуації герой книги П.Маара "Машина для здійснення бажань..."
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома