Суть процесу навчання (2)

Додано: 22 травня 2020
Предмет:
Тест виконано: 702 рази
12 запитань
Запитання 1

Двосторонній процес взаємопов’язаних діяльностей учителя і учнів, спрямований на оволодіння учнями системою знань з основ наук, умінь і навичок їхнього практичного застосування, розвиток творчих здібностей учнів, називають... 

варіанти відповідей

процесом учіння; 

 навчальним процесом; 

 процесом навчання. 

Запитання 2

Зазначте, у якому рядку перелічено головні функції навчання

варіанти відповідей

 освітня, виховна, розвивальна;

комунікативна, організаторська,  діагностична; 

 виховна, комунікативна, репродуктивна.  

Запитання 3

Яка схема відображає методологічну основу навчання? 

варіанти відповідей

абстрактне мислення — живе споглядання — практика; 

живе споглядання — практика — абстрактне мислення;

живе споглядання — абстрактне мислення — практика. 

Запитання 4

Учитель повинен ретельно обмірковувати зміст навчального матеріалу, конкретизувати обсяг теоретичних положень, визначати уміння та навички, які необхідно сформувати у процесі вивчення нового матеріалу. Це характеристика... компонента навчання. 

варіанти відповідей

контрольно-регулювального; 

 операційно-діяльнісного; 

 стимуляційно-мотиваційного; 

 оцінно-результативного;

 змістового; 

цільового. 

Запитання 5

Який компонент містить методи контролю, самоконтролю і взаємоконтролю, якими користується вчитель під час викладання нового матеріалу? 

варіанти відповідей

 стимуляційно-мотиваційний;

 операційно-діяльнісний; 

контрольно-регулювальний; 

оцінно-результативний;

змістового;

 цільового. 

Запитання 6

Формування потреб у знаннях і мотивів навчальної діяльності — це положення... компонента навчання. 

варіанти відповідей

 контрольно-регулювального;

операційно-діяльнісного;

стимуляційно-мотиваційного;

оцінно-результативного;

змістового;

цільового. 

Запитання 7

Мотиви навчання — це... 

варіанти відповідей

внутрішня спонукальна сила, яка забезпечує рух особистості до пізнавальної діяльності, збільшує розумову активність; 

об’єктивні, внутрішні, суттєві та порівняно стійкі зв’язки, які виявляються під час організації та проведення навчального процесу;

стійкі педагогічні явища, які базуються на повторюваності фактів, навчальних дій і є теоретичною основою принципів навчання. 

Запитання 8

Виділяють такі групи мотивів… 

варіанти відповідей

конструктивні, комунікативні, організаторські, дидактичні, пізнавальні;

вербальні, матеріальні, біоенергетичні, мануальні, технічні; 

соціальні, спонукальні, пізнавальні, професійно-ціннісні, меркантильні. 

Запитання 9

Процес засвоєння знань починається з… 

варіанти відповідей

 розуміння;

сприймання;

запам’ятовування;

осмислення. 

Запитання 10

Що є результатом осмислення? 

варіанти відповідей

 розуміння;

сприймання;

запам’ятовування. 

Запитання 11

Для якого виду вправ актуалізація опорних знань і навичок є дидактичною метою? 

варіанти відповідей

 підготовчих;

пробних;

тренувальних;

вступних;

творчих. 

Запитання 12

Засвоєння знань (правил, понять) є дидактичним завдання... вправ...

варіанти відповідей

 підготовчих;

пробних;  

тренувальних;

вступних;

творчих.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест