Двосторонній процес взаємопов’язаних діяльностей учителя і учнів, спрямований на оволодіння учнями системою знань з основ наук, умінь і навичок їхнього практичного застосування, розвиток творчих здібностей учнів, називають...
Зазначте, у якому рядку перелічено головні функції навчання
Яка схема відображає методологічну основу навчання?
Учитель повинен ретельно обмірковувати зміст навчального матеріалу, конкретизувати обсяг теоретичних положень, визначати уміння та навички, які необхідно сформувати у процесі вивчення нового матеріалу. Це характеристика... компонента навчання.
Який компонент містить методи контролю, самоконтролю і взаємоконтролю, якими користується вчитель під час викладання нового матеріалу?
Формування потреб у знаннях і мотивів навчальної діяльності — це положення... компонента навчання.
Мотиви навчання — це...
Виділяють такі групи мотивів…
Процес засвоєння знань починається з…
Що є результатом осмислення?
Для якого виду вправ актуалізація опорних знань і навичок є дидактичною метою?
Засвоєння знань (правил, понять) є дидактичним завдання... вправ...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома