"Сутність самостійної роботи студентів", "Аудиторна самостійна робота".

Додано: 1 лютого
Предмет:
14 запитань
Запитання 1

Самостійна робота це

варіанти відповідей

форма організації навчально-пізнавальної діяльності, за якої учні з різним рівнем навчальних можливостей, об'єднані в малі групи, виконують як спільні, так і диференційовані завдання педагога

навчальна діяльність студента, спрямована на

вивчення і оволодіння матеріалом навчального предмета без безпосередньої

участі викладача

одержання студентом максимального обсягу знань, їх

закріплення і перетворення у стійкі вміння і навички

Запитання 2

Що повинен містити план самостійної роботи

варіанти відповідей

перелік видів і форм самостійної роботи, що заплановані для

виконання протягом всього терміну вивчення дисципліни,



кількість та обсяг завдань для самостійного роботи за кожною темою,



строки їх виконання;



форма і час проведення відповідних контрольних заходів.

Уміння відрізняти головне від другорядного в СР

Запитання 3

Наукова організація праці (НОП) – це такі умови організації праці,

що дають змогу досягти максимальних результатів за найменшої затрати

варіанти відповідей

часу

матеріалів

силу

Запитання 4

Які вимоги можна виділити в організації обліку і контролю

варіанти відповідей

систематичність

масовість

гласність

працездатність

Запитання 5

Заключним єтапом в організації срс є

варіанти відповідей

облік

контроль

облік і контроль

Запитання 6

Які види контролю практикуються у вищій школі

варіанти відповідей

попередній і поточний контроль

проміжний і самоконтроль

підсумковий, контроль залишкових знань і вмінь

всі варіанти відповідей правильні

Запитання 7

Практикується по закінченні

вивчення окремої теми або розділу курсу і може мати форму міні-заліку,

колоквіуму, комп’ютерного тестування, контрольної роботи це контроль

варіанти відповідей

тематичний

поточний

самоконтроль

підсумковий

Запитання 8

Структурними елементами самостійної діяльності студентів

виступають:

варіанти відповідей

Виділення цілі діяльності і усвідомлення мотивів самостійної діяльності;

Визначення предмета діяльності і вибір способів дій і засобів діяльності.

Контроль за виконанням роботи

Запитання 9

Основні види аудиторної роботи:

варіанти відповідей

Робота студентів на лекції і лабораторні та практичні заняття

Ділові та рольові ігри

Вправи і семінари

Колоквіуми і контрольні роботи

Запитання 10

Скільки функцій виконує лекція

варіанти відповідей

4

9

8

6

Запитання 11

Ця функція виражається в тому, що після гарної лекції виникає

бажання пізнати ще більше, знайти відповіді на ті питання, які зацікавили своєю неоднозначністю, проблематичністю;

варіанти відповідей

розвивальна

інформаційна

діагностична

стимулююча

Запитання 12

Існують такі види лекцій : вступна, поточна, підсумкова, настановна і

варіанти відповідей

оглядова

бінарна

проблемна

Запитання 13

Яка функція втілює правило: Навчай

спеціальності, а не окремому предмету;.

варіанти відповідей

систематизуюча

діагностична

стимулююча

Запитання 14

Орієнтовні завдання є такими:

варіанти відповідей

Доповнити лекцію тезами рекомендованої літератури;


Коротко записати свої зауваження по лекції;



Письмово відповісти на запропоновані запитання по темі;


Сформулювати запитання, на які хотілося б отримати більш широку

інформацію.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест