Сутність та функції методичної роботи у школі

Додано: 15 грудня 2021
Предмет:
Тест виконано: 39 разів
6 запитань
Запитання 1

Планування розвитку системи методичної роботи- це

варіанти відповідей

 удосконалення її структури й змісту різних рівнів і підрозділів управління.

прийняття реального управлінського рішення, моделювання оптимального варіанта управління нею.

необхідна умова для прогнозованої розробляння головних напрямів змісту й методів організації підвищення їхньої кваліфікації на найближчу й далеку перспективи.

розробляння принципово нових положень навчально-виховної роботи в школі й управлінні закладами освіти

Запитання 2

Організаційна функція - це

варіанти відповідей

вивчення якісного стану педкадрів

 проекція на майбутнє методичної діяльності для досягнення уявної мети, перетворення інформації про майбутнє на директиви для цілеспрямованої методичної діяльності.

удосконалення структури й змісту різних рівнів і підрозділів управління. Її здійснюють через реалізацію планів методичної роботи, підвищення кваліфікації на всіх рівнях і в усіх формах.

наукове дослідження особливого роду, предметом якого є не лише тенденції, але й перспективи розвитку певного педагогічного явища.

Запитання 3

Діагностична функція - це

варіанти відповідей

відновлення тих знань і вмінь, які після закінчення педагогічного навчального закладу могли бути частково забуті або втрачені.

передбачає забезпечення педагогів інформацією, а також формування вмінь, які не були набуті ними в процесі базової професійної освіти.

прийняття реального управлінського рішення, моделювання оптимального варіанта управління нею.

вивчення якісного стану педкадрів.

Запитання 4

 Інтегративна функція -

варіанти відповідей

полягає в злитті, об'єднанні, погодженні різноманітних впливів методичної роботи на педагога, формування його як усебічно розвиненої особистості.

спрямована на виправлення в діяльності педагогічних кадрів недоліків, пов'язаних із використанням застарілих методик, які не містять нових вимог, умов і можливостей суспільства.

функція полягає в розроблянні принципово нових положень навчально-виховної роботи в школі й управлінні закладами освіти.

наукове дослідження особливого роду, предметом якого є не лише тенденції, але й перспективи розвитку певного педагогічного явища.

Запитання 5

Коригувальна функція -

варіанти відповідей

спрямована на інформування та агітацію працівників навчальних закладів системи загальної середньої освіти про впровадження в практику досягнень науки

спрямовано на виправлення в діяльності педагогічних кадрів недоліків, пов'язаних із використанням застарілих методик, які не містять нових вимог, умов і можливостей суспільства.

 спрямовано на подолання дублювання, паралелізму змістовного, часового й методичного характеру.

полягає в оцінюванні відповідності результатів методичної діяльності плановим завданням і нормативним вимогам.

Запитання 6

Усі функції спрямовано на:

варіанти відповідей

 збагачення знань педагогів;

розвиток світогляду, ціннісних орієнтирів;

розвиток стійких аморальних якостей особистості;

розвиток сучасного стилю педагогічного мислення;

розвиток педагогічної техніки;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест