Свідомість .Память

Додано: 27 квітня 2020
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 32 рази
20 запитань
Запитання 1

Сукупність взаємопов'язаних нервових процесів , що відбуваються в корі та підкіркових центрах головного мозку і забезпечують досконалі пристосування людини до мінливих умов існування - це

варіанти відповідей

центральна нервова система;

адаптація;

безумовні рефлекси;

вища нервова діяльність.

Запитання 2

Укажіть, що характерно умовним рефлексам: 

варіанти відповідей

спадковість; 

індивідуальність; 

постійність.

Запитання 3

До безумовних рефлексів належить:

варіанти відповідей

кашель;

чхання;

дихання;

виділення слини, коли людина бачить лимон.

Запитання 4

Формування умовних рефлексів можливе завдяки

варіанти відповідей

динамічним стереотипам;

гальмуванню;

збудженню і гальмуванню;

тимчасовим нервовим зв'язкам.

Запитання 5

Свідомість може розвиватися..

варіанти відповідей

за межами суспільних стосунків між людьми

 лише у суспільстві

 сама по собі

Запитання 6

Установіть відповідність між індивідуальними особливостями мислення та їх змістом:

1. послідовність мислення

2. критичність мислення

3. швидкість мислення

4. гнучкість мислення

А. здатність людини ставити нові завдання й розв’язувати їх, не звертаючись по допомогу до інших;

Б. здатність людини не потрапляти під вплив чужих думок, оцінювати позитивні і негативні аспекти факту;

В. уміння дотримуватись логічної наступності при висловлюванні суджень, їх обґрунтування;

Г. уміння швидко змінювати свої дії при зміні ситуації;

Д. здатність швидко прийняти вірне рішення;

варіанти відповідей

1- В, 2-Б, 3-Д, 4 -Г

1-А, 2-Д, 3-Г, 4-Б

1-Г, 2-Б, 3-А,4-В.

Запитання 7

Установіть відповідність між видами запам’ятовування та їхніми характеристиками:

1. механічне

2. осмислене

3. мимовільне

4. довільне

А. запам’ятовування предметів, об’єктів природи

Б. людина усвідомлює прочитане, намагається зрозуміти про що йдеться мова

В. свідоме запам’ятовування, яке вимагає певних вольових зусиль з боку людини

Г. людина не ставить перед собою мети щось запам’ятати

Д. повторення матеріалу без його осмислення

варіанти відповідей

1- А, 2 –Д, 3 – Б, 4 -Г


1- Д, 2 –Б, 3 – Г, 4 -В


1- Г, 2 –В, 3 – Д, 4 -А


Запитання 8

Оберіть сигнали, що сприймає перша сигнальна система:

варіанти відповідей

 сюжет роману

 біль

 холод

смак полуниці

"читання" мови жестів

пояснення теореми вчителем

запах їжі

Запитання 9

Вантажівка їхала в село. По дорозі вона зустріла 4 легкові машини. Скільки машин їхало в село? 

варіанти відповідей

1

2

4

5

Запитання 10

За просторово-вiзуальне мислення вiдповiдає:  

варіанти відповідей

права півкуля

ліва півкуля

обидві півкулі

лобні долі

Запитання 11

Критерії свідомості:

варіанти відповідей

зосередження думки на найважливішому

оцінка дій

 сприйняття культурних цінностей

усвідомлення себе і оточуючих

рефлекси

абстрактне мислення

Запитання 12

Основні функції свідомості:

варіанти відповідей

пізнавальна

 сигнальна

 видільна

рефлекторна

Запитання 13

Які види пам’яти розрізняють?

варіанти відповідей

моторна

емоційна

образна

словесно- логічна

Запитання 14

Як розвивати пам’ять?

варіанти відповідей

правило установки,

правило стимулів,

правило осмислення,

правило застосування,узагальнення

правило 7+-2

правило емоційності

правило асоціацій

правило повторення,

Запитання 15

У людини навколишні предмети та явища за участю кори півкуль відображається у формі

варіанти відповідей

почуттів

сприймань

уявлень

мислення

Запитання 16

Що таке мова?

варіанти відповідей

- це спицифічна форма спілкування,озвучена думка,властива тільки людині

- це предмет, який потрібно вивчати

Запитання 17

Друга сигнальна система людини проявляється завдяки :

варіанти відповідей

усного та писемного мовлення

жестів та артикуляції

Запитання 18

Психологи виділяють такі типи мислення :

варіанти відповідей

абстрактне

вербальне

творче

логічне

Запитання 19

Кожен із нас має індивідуальне мислення, яке реалізується через :

варіанти відповідей

самостійність, тобто власну точку зору

гнучкість, тобто адаптація до ситуації, змін довкола

критичність, тобто вимогливо ставитися до власних рішень та дій і не піддаватись впливу чужих думок

глибину мислення, тобто бачити проблему там, де її не помічають інші

широту мислення, тобто охопити широке коло питань

Запитання 20

Абстрактне мислення виникає як :

варіанти відповідей

узагальнення даних чуттєвого пізнання конкретних предметів і явищ

узагальнення у словах, думках, гіпотезах, теоріях тощо

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест