Міф - це
Чому пес залишився жити біля людини? ( "Чому пес живе коло людини?")
Яке випробування влаштували новобранцям козаки на Січі? ("Прийом у запорожців")
Народна казка-це
Хто такий Дажбог з однойменного міфу?
До усної народної творчості належать:
Дівчина Маруся є головною героїнею казки...
Сварог-герой твору...
Хто хотів, щоб його товариш найсильнішим серед усіх? Оберіть назву твору.
Скороход, Обпивайло, Об'їдайло- герої казки...
Оберіть правильну відповідь.
Оберіть правильну відповідь.
Які види казок ви знаєте?
«Неопалима купина» — це:
Назвіть персонажа казки за описом: одна нога за вухо прив’язана, а на одній скаче, бо коли відв’яже другу, то одним ступнем увесь світ переступить. («Летючий корабель»)
Як мала прийти до пана мудра дівчина?
Наприкінці казки "Летючий корабель" дурень :
Батько з казки "Ох" повинен був упізнати сина в усіх наведених образах ОКРІМ :
Худорожній прийом який полягає в збільшенні рис людини предмета чи явища з метою надання зображуваного виняткової виразності. Улюблений засіб народної творчості наприклад щира праця гори верне
У казці "Яйце-райце"
парубка рятує
Жайворонок і Миша посварилися через
Укажіть героїв казки "Мудра дівчина"
Як дурень отримав летючий корабель?
Укажіть хто творить фольклор
Хто виручив дівчину з легенди «Чому в морі є перли й мушлі?»
Гори Карпати, за легендою, з’явилися від
Чим літературна казка відрізняється від народної
Що віддав чоловік змії за те, що вона допомогла йому загнати худобу в яйце-райце
(З казки Мудра дівчина)
Ситнішим над усе багатий уважав
Уривок із міфу наведено в рядку
Твір «Прийом у запорожців» за жанром –
Віз на нічному небі складається із зірок
Скількох чоловіків устигла напоїти дівчина зі свого глечика («Про зоряний віз»)?
Чим стали сльози дівчини із легенди «Чому в морі є перли і мушлі»?
Ситнішим над усе Маруся вважала («Мудра дівчина»)
Нескореність українського народу оспівує твір
Вибрати правильну відповідь.
Виберіть правильну відповідь.
Виберіть правильну відповідь відповідностіміж твором та уривком із нього.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома