(Т.11-М.8) Урок 92 - Ч.1. Зменшення числа в кілька разів. Навчальний тест. Математика до стр. 205-206 (П. - Гісь/Філяк)

Додано: 15 квітня 2020
Предмет: Математика, 2 клас
Тест виконано: 154 рази
13 запитань
Запитання 1

1.1) Вираз на множення шукає свою пару - вираз на ділення. Підбери правильну пару.

3 4

варіанти відповідей

А) 14 : 2;

Б) 24 : 3;

В) 12 : 4;

Г) 36 : 4.

Запитання 2

1.2) Вираз на множення шукає свою пару - вираз на ділення. Підбери правильну пару.

 4

варіанти відповідей

А) 14 : 2;

Б) 24 : 3;

В) 12 : 4;

Г) 36 : 4.

Запитання 3

1.3) Вираз на множення шукає свою пару - вираз на ділення. Підбери правильну пару.

2 7

варіанти відповідей

А) 14 : 2;

Б) 24 : 3;

В) 12 : 4;

Г) 36 : 4.

Запитання 4

1.4) Вираз на множення шукає свою пару - вираз на ділення. Підбери правильну пару.

 8 

варіанти відповідей

А) 14 : 2;

Б) 24 : 3;

В) 12 : 4;

Г) 36 : 4.

Запитання 5

2) У першому кошику - 12 писанок. У другому кошику - у 3 рази менше писанок, ніж у першому. Скільки писанок у другому кошику?

варіанти відповідей

А) 12;

Б) 3;

В) 4;

Г) 8.

Запитання 6

3.1) "Концертна" сопілка має зверху 8 отворів для пальців, а знизу - у 4 рази менше. Скільки всього отворів для пальців має "концертна" сопілка?

варіанти відповідей

А) 2;

Б) 12;

В) 8;

Г) 10.

Запитання 7

3.2) Народна сопілка має удвічі менше отворів, ніж "концертна" сопілка. Скільки отворів мають 4 народні сопілки?

варіанти відповідей

А) 35;

Б) 20;

В) 25;

Г) 40.

Запитання 8

5.1) Обчисли вираз:

варіанти відповідей

А) 13;

Б) 58;

В) 26;

Г) 12.

Запитання 9

5.2) Обчисли вираз:

варіанти відповідей

А) 0;

Б) 36;

В) 2;

Г) 32.

Запитання 10

5.3) Обчисли вираз:

варіанти відповідей

А) 3;

Б) 4;

В) 8;

Г) 10.

Запитання 11

5.4) Обчисли вираз:

варіанти відповідей

А) 4;

Б) 26;

В) 13;

Г) 17.

Запитання 12

5.5) Обчисли вираз:

варіанти відповідей

А) 15;

Б) 34;

В) 35;

Г) 32.

Запитання 13

5.6) Обчисли вираз:

варіанти відповідей

А) 28;

Б) 16;

В) 26;

Г) 18.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест