1.1) Доповни "числову трійку".
1.2) Доповни "числову трійку".
1.3) Доповни "числову трійку".
2) Оля пригощала трьох друзів цукерками. Скільки цукерок роздала Оля, якщо кожний отримав по 6 цукерок?
3) Михайлик розставив шахові фігури на шахівниці в два ряди. Скільки фігур розставив Михайлик, якщо в кожному ряду було по 8 фігур?
4.1) Добери число, користуючись правилом із довідничка.
[___] : 5 = 4.
4.2) Добери число, користуючись правилом із довідничка.
[___] : 8 = 5.
4.3) Добери число, користуючись правилом із довідничка.
[___] : 3 = 6.
4.4) Добери число, користуючись правилом із довідничка.
[___] : 6 = 4.
4.5) Добери число, користуючись правилом із довідничка.
[___] : 4 = 8.
4.6) Добери число, користуючись правилом із довідничка.
[___] : 8 = 3.
5) Надійка сплела з бусинок 3 браслети. Скільки бусинок використала Надійка, якщо в кожному браслеті по 9 бусинок?
6) Микола поклав свої цукерки в 3 пакети, по 7 штук у кожний, і ще 2 цукерки залишилося. Скільки цукерок у Миколи?
7.1) Обчисли.
3 ⋅ 6 + 18 =
7.2) Обчисли.
70 − 24 : 4 =
7.3) Обчисли.
(25 − 20) ⋅ 9 =
7.4) Обчисли.
16 : 4 : 2 =
7.5) Обчисли.
4 ⋅ (20 − 12) =
7.6) Обчисли.
12 : (90 − 86) =
7.7) Обчисли.
2 ⋅ 9 : 3 =
7.8) Обчисли.
15 : 5 ⋅ 7 =
7.9) Обчисли.
(0 + 9) : 3 =
7.9) Обчисли.
(0 + 9) : 3 =
8) Діти для першої гри розбились на групи, по троє дітей у кожній. Для другої гри вони розбились на групи, по п'ятеро дітей у кожній. Скільки всього було дітей, якщо відомо, що їх було менше, ніж 20?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома