(Т.17-М.12) Урок 95. Таблиця множення числа 6. Таблиця ділення на 6. Тест. Математика до стр. 210 (П. - Гісь/Філяк)

Додано: 25 квітня 2020
Предмет: Математика, 2 клас
Тест виконано: 125 разів
24 запитання
Запитання 1

1.1) Знайди невідомий компонент:

2 [___] = 12.

варіанти відповідей

А) 2;

Б) 6;

В) 8;

Г) 4.

Запитання 2

1.2) Знайди невідомий компонент:

[___] ⋅ 6 = 12.

варіанти відповідей

А) 3;

Б) 4;

В) 6;

Г) 2.

Запитання 3

1.3) Знайди невідомий компонент:

12 : [___] = 2.

варіанти відповідей

А) 8;

Б) 3;

В) 4;

Г) 6.

Запитання 4

1.4) Знайди невідомий компонент:

[___] : 2 = 6.

варіанти відповідей

А) 12;

Б) 16;

В) 18;

Г) 8.

Запитання 5

1.5) Знайди невідомий компонент:

[___] ⋅ 3 = 21.

варіанти відповідей

А) 9;

Б) 6;

В) 8;

Г) 7.

Запитання 6

1.6) Знайди невідомий компонент:

7 [___] = 21.

варіанти відповідей

А) 2;

Б) 4;

В) 3;

Г) 5.

Запитання 7

1.7) Знайди невідомий компонент:

21 [___] = 3.

варіанти відповідей

А) 6;

Б) 5;

В) 8;

Г) 7.

Запитання 8

1.8) Знайди невідомий компонент:

[___] : 3 = 7.

варіанти відповідей

А) 21;

Б) 24;

В) 37;

Г) 27.

Запитання 9

3.1) Знайди невідомий компонент:

[___] : 7 = 6.

варіанти відповідей

А) 36;

Б) 48;

В) 42;

Г) 47.

Запитання 10

3.2) Знайди невідомий компонент:

[___] : 8 = 6.

варіанти відповідей

А) 68;

Б) 54;

В) 42;

Г) 48.

Запитання 11

3.3) Знайди невідомий компонент:

[___] : 9 = 6.

варіанти відповідей

А) 69;

Б) 48;

В) 60;

Г) 54.

Запитання 12

3.4) Знайди невідомий компонент:

18 : [___] = 6.

варіанти відповідей

А) 3;

Б) 6;

В) 8;

Г) 4.

Запитання 13

3.5) Знайди невідомий компонент:

24 : [___] = 6.

варіанти відповідей

А) 6;

Б) 4;

В) 8;

Г) 3.

Запитання 14

3.6) Знайди невідомий компонент:

30 : [___] = 6.

варіанти відповідей

А) 5;

Б) 8;

В) 6;

Г) 7.

Запитання 15

4) Для внуків на пікнік бабуся спакувала 30 тістеточ, порівну у 6 пакетів. Скільки тістечок в одному пакеті? А в двох?

варіанти відповідей

А) в одному - 5, а в двох -15;

Б) в одному - 5, а в двох -10;

В) в одному - 6, а в двох - 12;

Г) в одному - 6, а в двох - 30;

Запитання 16

5.1) Із сірників складено число шість. Чи достатньо 11 сірників, щоб скласти дві такі шістки?

варіанти відповідей

А) так;

Б) ні.

Запитання 17

5.2) Із сірників складено число шість. Скільки таких шісток можна скласти із 42 сірників?

варіанти відповідей

А) 6;

Б) 8;

В) 42;

Г) 7.

Запитання 18

6.1) Обчисли вираз: а : 6 ⋅ 3, якщо а = 18.

варіанти відповідей

А) 1;

Б) 6;

В) 9;

Г) 12.

Запитання 19

6.2) Обчисли вираз: а : 6 ⋅ 3, якщо а = 36.

варіанти відповідей

А) 18;

Б) 2;

В) 12;

Г) 26.

Запитання 20

6.3) Обчисли вираз: а : 6 ⋅ 3, якщо а = 54.

варіанти відповідей

А) 3;

Б) 9;

В) 14;

Г) 27.

Запитання 21

7.1) Школярі в саду водили гаївки. Дівчат було 27, а хлопців - утричі менше. Скільки було хлопців? На скільки більше дівчат, ніж хлопців, водили гаївки в саду?

варіанти відповідей

А) хлопців було - 24, дівчат було більше на 12;

Б) хлопців було - 9, дівчат було більше на 9;

В) хлопців було - 9, дівчат було більше на 18;

Г) хлопців було - 24, дівчат було більше на 3.

Запитання 22

7.2) Школярі в саду водили гаївки. В одному колі було 16 дітей. У другому колі - 12 дітей. А в третьому колі - у 4 рази менше дітей, ніж у перших двох колах разом. Скільки дітей водили гаївки в третьому колі?

варіанти відповідей

А) 12;

Б) 35;

В) 7;

Г) 4.

Запитання 23

7.3) Школярі в саду водили гаївки. Діти утворили 3 "змійки". Довжина першої "змійки" - 6 м. Друга "змійка" - у 2 рази довша за першу. А третя "змійка" - у 3 рази коротша за другу. Яка довжина третьої "змійки"?

варіанти відповідей

А) 3;

Б) 4;

В) 6;

Г) 12.

Запитання 24

8) "Хоча я менше, ніж 40, але мене можна поділити на 3, і на 5 і на 6. Яке я число?"

варіанти відповідей

А) 15;

Б) 36;

В) 35;

Г) 30.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест