1.1) Знайди невідомий компонент:
2 ⋅ [___] = 12.
1.2) Знайди невідомий компонент:
[___] ⋅ 6 = 12.
1.3) Знайди невідомий компонент:
12 : [___] = 2.
1.4) Знайди невідомий компонент:
[___] : 2 = 6.
1.5) Знайди невідомий компонент:
[___] ⋅ 3 = 21.
1.6) Знайди невідомий компонент:
7 ⋅ [___] = 21.
1.7) Знайди невідомий компонент:
21 ⋅ [___] = 3.
1.8) Знайди невідомий компонент:
[___] : 3 = 7.
3.1) Знайди невідомий компонент:
[___] : 7 = 6.
3.2) Знайди невідомий компонент:
[___] : 8 = 6.
3.3) Знайди невідомий компонент:
[___] : 9 = 6.
3.4) Знайди невідомий компонент:
18 : [___] = 6.
3.5) Знайди невідомий компонент:
24 : [___] = 6.
3.6) Знайди невідомий компонент:
30 : [___] = 6.
4) Для внуків на пікнік бабуся спакувала 30 тістеточ, порівну у 6 пакетів. Скільки тістечок в одному пакеті? А в двох?
5.1) Із сірників складено число шість. Чи достатньо 11 сірників, щоб скласти дві такі шістки?
5.2) Із сірників складено число шість. Скільки таких шісток можна скласти із 42 сірників?
6.1) Обчисли вираз: а : 6 ⋅ 3, якщо а = 18.
6.2) Обчисли вираз: а : 6 ⋅ 3, якщо а = 36.
6.3) Обчисли вираз: а : 6 ⋅ 3, якщо а = 54.
7.1) Школярі в саду водили гаївки. Дівчат було 27, а хлопців - утричі менше. Скільки було хлопців? На скільки більше дівчат, ніж хлопців, водили гаївки в саду?
7.2) Школярі в саду водили гаївки. В одному колі було 16 дітей. У другому колі - 12 дітей. А в третьому колі - у 4 рази менше дітей, ніж у перших двох колах разом. Скільки дітей водили гаївки в третьому колі?
7.3) Школярі в саду водили гаївки. Діти утворили 3 "змійки". Довжина першої "змійки" - 6 м. Друга "змійка" - у 2 рази довша за першу. А третя "змійка" - у 3 рази коротша за другу. Яка довжина третьої "змійки"?
8) "Хоча я менше, ніж 40, але мене можна поділити на 3, і на 5 і на 6. Яке я число?"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома