Т.Г.Шевченко. Творчість періоду "трьох літ"

Додано: 6 квітня 2022
Предмет:
Тест виконано: 6 разів
6 запитань
Запитання 1

Вкажи повну назву твору «І мертвим, і живим…»

варіанти відповідей

а) «І мертвим, і живим, і ненарожденним землякам моїм в Украйні і не в Украйні моє посланіє»;

б) «І мертвим, і живим, і ненарожденним землякам моїм в Украйні і не в Украйні моє дружнєє посланіє»;  

«І мертвим, і живим, і ненарожденним землякам моїм в Украйні моє посланіє»;

г) «І мертвим, і живим, і ненарожденним землякам моїм посланіє».

Запитання 2

Які шляхи до розвитку гармонійного суспільства відстоює автор «І мертвим, і живим…»?

варіанти відповідей

покірність долі;

освіта;

переосмислення уроків історії;

соціальна боротьба;

розвиток культури.

Запитання 3

Встановіть, яка цитата відповідає проблемі осуду комплексу меншовартості у творі «І мертвим, і живим…»

варіанти відповідей

«Прочитайте знову тую славу…»;

«Славних прадідів великих правнуки погані…»;

«Чого ви чванитесь, ви! Сини сердешної Вкраїни…»;

«І чужому научайтесь, й свого не цурайтесь…»;



«Немає на світі України, немає другого Дніпра…».

Запитання 4

Поему "Сон" Т.Шевченко назвав

варіанти відповідей

істерією

посланням

комедією

 подражанієм

Запитання 5

Героїню поеми "Сон", чий портрет подано у рядках

...небога,

Мов опеньок засушений,

Тонка, довгонога,

Та ще на лихо, сердешне,

Хита головою...

ліричний герой зустрів

варіанти відповідей

в Україні

у Сибіру

у царському палаці

на вулицях міста

Запитання 6


Поему "Кавказ" Т.Шевченко присвятив

варіанти відповідей

другу Якову де Бальмену

грузинському народові

Миколі І

Катерині ІІ

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест