Контрольна робота. Тарас Шевченко, Павло Тичина, Євген Гуцало.

Додано: 10 квітня 2020
Предмет: Українська література, 5 клас
Тест виконано: 230 разів
12 запитань
Запитання 1

У якому творі розповідається про дитинство Т.Шевченка?

варіанти відповідей

«Садок вишневий коло хати»          

"В бур'янах"

"Гаї шумлять"

Запитання 2

Яку долю пророкувала сусідка Тарасові (С. Васильченко «В бур’янах») ?

варіанти відповідей

що він принесе нещастя родині

що він відніме волю в панів

що він стане царем

Запитання 3

У якому вірші Т. Шевченка  героями є соловейко, хрущі?

варіанти відповідей

«Садок вишневий коло хати»     

« Зірка»    

 «Гаї шумлять»  

«Не бував ти у наших краях»

Запитання 4

Назвати вірші П.Тичини:

варіанти відповідей

"Гаї шумлять"

"За сонцем хмаронька пливе"

"Не бував ти у наших краях"

"Блакить мою душу обвіяла"

Запитання 5

Знайти рядок з епітетами:

варіанти відповідей

 Зіронька встає, соловейко научати не дає;

 Маленькі діточки, рожева хмарка

неначе ворог, мов матері діти

Запитання 6

Визначити тематику вивчених творів П. Тичини:

варіанти відповідей

про природу

про тварин

про людей

про історію

Запитання 7

Лось із твору Євгена Гуцала байдуже спостерігав, як наближаються діти, тому що:

варіанти відповідей

дуже знесилився, а до того ж людей не боявся;

намагався приспати їхню пильність;

змирився з тим, що мусить загинути;

Запитання 8

 Укажіть, як діти врятували лося із ополонки в кризі.

варіанти відповідей

прив’язавши за роги до своєї конячини;

підклавши йому під черево товсті палиці;

прорубавши від берега до ополонки доріжку.

Запитання 9

З ким або чим Т. Шевченко порівнює туман (поезія "За сонцем хмаронька пливе”)    

варіанти відповідей

з рожевою пеленою;

з ворогом;

з морем.

Запитання 10

Що дядько Шпичак запропонував хлопчикам, щоб вони мовчали про його злочин?

варіанти відповідей

віддати роги лося;

купити велосипед;

подарувати іграшки.

Запитання 11

Персоніфікація - це художній засіб, за допомогою якого предмет або явище зображують як...

варіанти відповідей

живу істоту

неживу істоту

дуже добру істоту

Запитання 12

Вибрати особливості оповідання

варіанти відповідей

великий обсяг

зображено один епізод

написано прозовою мовою

зображено великий відрізок часу

мала кількість дійових осіб

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест