Тарас Шевченко, Павло Тичина, Євген Гуцало

Додано: 14 квітня 2021
Предмет: Українська література, 5 клас
Тест виконано: 14 разів
12 запитань
Запитання 1

У кажіть автора рядків:

Не бував ти у наших краях!

Там степи, там могили, як гори.

Там же небо — блакитні простори…

А веснянії ночі в гаях!..


варіанти відповідей

Тарас Шевченко

Павло Тичина

Євген Гуцало

Леся Українка

Запитання 2

Тарас Шевченко був кріпаком пана (С. Васильченко «У бур’янах». :


варіанти відповідей

Енгельгардта

Дашкевича

Сошенка

Висецького

Запитання 3

Із якого твору ці слова: «За широкими морями, за лісами дрімучими, ще й за горами кам’яними в не нашій далекій стороні був колись веселий край, розкішний і багатий, заворожений злими людьми, заневолений двома неволями. Одна неволя панська, а друга — царська…».



варіанти відповідей

«Лось». Євгена Гуцала

«У бур’янах». Степана Васильченка

«Гаї шумлять». Павла Тичини

«Повість минулих літ»

Запитання 4

Хто убив лося (оповідання Євгена Гуцала «Лось». ?


варіанти відповідей

Хлопчики-підберезники

дядько Шпичак

лісник

мисливці

Запитання 5

Хто з персонажів оповідання Є. Гуцала «Лось». «… Вжахано відчув, що дедалі глибше занурюється у льодяну кашу. Він ще раз конвульсивно здригнувся всім тілом, вкладаючи всю свою силу і весь свій відчай у той рух, але провалився ще глибше…».


варіанти відповідей

Дядько Шпичак

мисливець

один із хлопчиків-підберезників

лось

Запитання 6

З ким Т. Шевченко порівнює туман (поезія «За сонцем хмаронька пливе». ?


варіанти відповідей

з рожевою пеленою

з молоком

з ворогом

з морем

Запитання 7

Поетичні вирази у вірші Т.Шевченка «За сонцем хмаронька пливе…» червоні поли, туман сивий – це



варіанти відповідей

гіпербола

порівняння

метафори

епітети

Запитання 8

Душа, струмок, метелик,гай ─ образи твору


варіанти відповідей

«За сонцем хмаронька пливе…»

«Садок вишневий коло хати…»

«Не бував ти у наших краях!»

«Блакить мою душу обвіяла…»

Запитання 9

Персоніфікацію вжито в рядку


варіанти відповідей

«Співають ідучи дівчата, а матері вечерять ждуть...»

«І сонце спатоньки зове у синє море...»

«Поклала мати коло хати маленьких діточок своїх...»

«І ждеш його, того світу, мов матері діти.»

Запитання 10

Установіть послідовність подій

А лось іде до ополонки- у льодяному полоні - . - хлопці рятують лося- пролунав постріл Шпичака-   марні сподівання Шпичака- два хлопчики приїхали по хмиз

Б пролунав постріл Шпичака-  лось іде до ополонки-  у льодяному полоні- . два хлопчики приїхали по хмиз- хлопці рятують лося- -   марні сподівання Шпичака

В лось іде до ополонки-  у льодяному полоні- . два хлопчики приїхали по хмиз- хлопці рятують лося- пролунав постріл Шпичака-   марні сподівання Шпичака

Г лось іде до ополонки-  у льодяному полоні- . два хлопчики приїхали по хмиз- хлопці рятують лося- -   марні сподівання Шпичака -пролунав постріл Шпичака

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 11

Установіть відповідність між уривком  твору та його назвою


1 «Душа причастилася кротості трав —

Добридень я світу сказав!»

2 «А туман, неначе ворог,

Закриває море..»

3 «Я йду, іду —

Зворушений.

Когось все жду —

Співаючи».

4 «Поклала мати коло хати 

Маленьких діточок своїх; 

Сама заснула коло їх..». 


А «За сонцем хмаронька пливе…»

Б  «Садок вишневий коло хати…»

В  «Не бував ти у наших краях!»

Г «Блакить мою душу обвіяла…»

Д « Гаї шумлять...»

 

варіанти відповідей

1 в 2 а 3 д 4 г

1 д 2 в 3 г 4 а

1а 2 б 3 в 4 г

1 г 2 а 3 д 4 б

Запитання 12

Установіть відповідність між художніми засобами та  назвами

1 …В ньому жив дух примерзлого болота

2 примарно-мляве (світло), жалібне (поскрипування)

3  кругленький, як підпалок

4 стежечка, маленький, легенько


А порівняння

Б метафора

В повтори

 Г епітети

Д пестливо-зменшувальні слова

варіанти відповідей

1 а 2 б 3 г 4 в

1 в 2 г 3 а 4 д

1 д 2 в 3 г 4 а

1 б 2 г 3 а 4 д

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест