Технології

Додано: 5 листопада
Предмет:
15 запитань
Запитання 1

1. На яких рівнях забезпечується розвиток STEM-освіти у закладах освіти?

варіанти відповідей

А) Лише на початковому та базовому рівнях.


Б) На всіх рівнях освіти: початковому, базовому, профільному та вищому/професійному.


В) Тільки на профільному та вищому/професійному рівнях.


Г) На початковому та профільному рівнях.


Запитання 2

2. Хто вважається засновником проектної технології, яка виникла у 20-х роках XX століття?

варіанти відповідей

А) Джон Дьюї


Б) Іван Павлов


В) Альберт Ейнштейн


Г) Марія Монтессорі


Запитання 3

3. Яка основна мета проектної технології?


варіанти відповідей

А) Створення педагогом умов для набуття учнем індивідуального досвіду проектної діяльності.


Б) Формування у учнів навичок роботи в команді.


В) Розвиток творчих здібностей учнів.


Г) Усі відповіді правильні.


Запитання 4

4. Яка послідовність етапів кейс-методу є правильною?

варіанти відповідей

А) Пред'явлення кейсу, індивідуальне вивчення, розробка рішень, обговорення в групі, підготовка до дискусії.



Б) Індивідуальне вивчення кейсу, пред'явлення кейсу, розробка рішень, обговорення в групі, підготовка до дискусії.


В) Пред'явлення кейсу, розробка рішень, індивідуальне вивчення, обговорення в групі, підготовка до дискусії.


Г) Індивідуальне вивчення кейсу, розробка рішень, пред'явлення кейсу, обговорення в групі, підготовка до дискусії.


Запитання 5

5. За видом діяльності ігрові технології поділяються на:


варіанти відповідей

А) Інтелектуальні, фізичні, соціальні та психологічні.


Б) Навчальні, розвивальні, виховні та розважальні.


В) Індивідуальні, групові та командні.


Г) Комп'ютерні, настільні та рухливі.


Запитання 6

6. Як технології STEM можуть бути інтегровані в педагогічний процес?

варіанти відповідей

А) Використання розумних дошок для вивчення іноземних мов

Б) Використання алгоритмів машинного навчання для автоматичної перевірки домашніх завдань

В) Розробка електронних підручників для історії

Г) Використання традиційних методів навчання без впровадження цифрових технологій

Запитання 7

7. Уявіть, що ви — вчитель фізики, і хочете використати ситуаційну технологію для пояснення учням законів руху. Яка з наступних ситуацій буде найбільш ефективною для цього?

варіанти відповідей

А) Створити ситуацію, де учні грають у відеогру, де їм потрібно застосовувати закони механіки для вирішення задач

Б) Попросити учнів самостійно записати теоретичний матеріал за підручником

В) Провести урок, де учні за допомогою математичних формул самостійно розв’язують абстрактні задачі без реальних прикладів

Г) Показати відео з класичними експериментами, що демонструють закони руху, без інтерактивного залучення учнів

Запитання 8

8. Уявіть, що ви використовуєте кейс-технологію для навчання учнів управлінським навичкам. Який з наведених варіантів найкраще відповідає принципам кейс-технології?

варіанти відповідей

А) Створити ситуацію, в якій учні повинні вирішити проблему, аналізуючи реальні кейси з бізнес-середовища, наприклад, кризову ситуацію в компанії.

Б) Попросити учнів написати есе на тему "Як я бачу майбутнє бізнесу через 20 років?"

С) Використовувати готові тести для перевірки теоретичних знань з управлінських дисциплін.

Д) Провести лекцію з теорії управління без практичних прикладів чи задач.

Запитання 9

9. В якому випадку ігрова технологія буде найбільш ефективною для розвитку навичок критичного мислення у старшокласників?

варіанти відповідей

А) Організація дебатів, де учні повинні розв'язувати складні проблеми та приймати рішення, поділившись на команди з різними точками зору.

Б) Проведення лекції про важливість критичного мислення в сучасному світі.

С) Створення задач для розв’язування в класі, де учні мають лише одне правильне рішення.

Д) Використання відеоінструкцій для самостійного вивчення теми без групових дискусій.

Запитання 10

10. Яка з наведених ситуацій є найкращим прикладом використання технології проектного навчання в класі?

варіанти відповідей

А) Проведення традиційної лекції з математики, де учні слухають вчителя та виконують домашні завдання.

Б) Організація групової роботи, де учні повинні розробити та презентувати проект на тему "Як впливають зміни клімату на довкілля".

С) Вивчення теоретичних основ проектування без застосування на практиці.

Д) Тестування учнів на знання основних математичних формул через контрольну роботу.

Запитання 11

11.     Що є основною метою STEM-технологій у навчанні?

варіанти відповідей

a) Засвоєння мовних компетенцій

b) Інтеграція знань з науки, технологій, інженерії та математики

c) Розвиток навичок співпраці у групах

d) Розвиток пам’яті та уваги

Запитання 12

12.     Який з основних принципів проектного навчання?

варіанти відповідей

a) Виконання чітких інструкцій від учителя

b) Лінійний підхід до навчального процесу

c) Самостійне вирішення проблеми та дослідження її аспектів

d) Заучування теоретичного матеріалу

Запитання 13

13.   Що є основою ситуаційної технології навчання?

варіанти відповідей

a) Створення навчальних ситуацій, що імітують реальні життєві

b) Застосування інтерактивних ігор у процесі навчання

c) Виконання учнями завдань на розвиток швидкості реакції

d) Навчання через слухання лекцій

Запитання 14

14.     Який підхід лежить в основі кейс-технології навчання?

варіанти відповідей

a) Розв’язання математичних задач

b) Розвиток фізичних здібностей учнів

c) Аналіз та вирішення реальних або змодельованих ситуаційних завдань

d) Запам’ятовування текстів

Запитання 15

15.     Що є ключовою характеристикою ігрової технології у навчанні?

варіанти відповідей

a) Використання ігрових методів та вправ для засвоєння знань

b) Проходження тестів і контрольних робіт

c) Виконання домашніх завдань у великому обсязі

d) Робота в індивідуальному темпі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест