1. На яких рівнях забезпечується розвиток STEM-освіти у закладах освіти?
2. Хто вважається засновником проектної технології, яка виникла у 20-х роках XX століття?
3. Яка основна мета проектної технології?
4. Яка послідовність етапів кейс-методу є правильною?
5. За видом діяльності ігрові технології поділяються на:
6. Як технології STEM можуть бути інтегровані в педагогічний процес?
7. Уявіть, що ви — вчитель фізики, і хочете використати ситуаційну технологію для пояснення учням законів руху. Яка з наступних ситуацій буде найбільш ефективною для цього?
8. Уявіть, що ви використовуєте кейс-технологію для навчання учнів управлінським навичкам. Який з наведених варіантів найкраще відповідає принципам кейс-технології?
9. В якому випадку ігрова технологія буде найбільш ефективною для розвитку навичок критичного мислення у старшокласників?
10. Яка з наведених ситуацій є найкращим прикладом використання технології проектного навчання в класі?
11. Що є основною метою STEM-технологій у навчанні?
12. Який з основних принципів проектного навчання?
13. Що є основою ситуаційної технології навчання?
14. Який підхід лежить в основі кейс-технології навчання?
15. Що є ключовою характеристикою ігрової технології у навчанні?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома