Технологія розвитку критичного мислення

Додано: 7 травня 2020
Предмет:
Тест виконано: 137 разів
14 запитань
Запитання 1

Запити сучасної реформи спрямовані на формування якої особистості? Виберіть усі варіанти, які є вірними

варіанти відповідей

Цілісної особистості, усебічно розвинена

інноватор, здатний змінювати навколишній світ

особистість, здатна до критичного мислення

особистість, яка володіє сумою теоретичних знань

патріот з активною позицією,я кий діє згідно з морально - етичними принципами

Запитання 2

З історії виникнення критичного мислення відомо, що його коріння сягає...

варіанти відповідей

середньовічча

біддизму

стародавнього світу

правильна відповідь відсутня

Запитання 3

Оберіть тотожні твердження відносно теорії про розвиток критичного мислення

варіанти відповідей

Учення не є догмою, однак результати залежать від самої людини.

критичне мислення - це "пасивне" мислення,в якому ми просто отримуємо ідеї й інформацію від когось.

уважно вивчати та перевіряти те чи інше судження перед тим, як прийняти його

знання учнів – це лише перший, найпростіший рівень класифікації

на думку Д.Дьюї коли люди «перескакують» відразу до висновку або ухвалюють рішення, не обміркувавши його, - це є рефлексивне мислення 

у таксономії Блума виділяють три рівні цілей (або результатів)

на думку Блума, цілі навчання безпосередньо залежать від ієрархії розумових процесів, як от запам’ятовування, розуміння, застосування, аналіз, синтез та оцінка

Запитання 4

Оберіть варіант відповіді, де зазначені рівні таксономії Блума у правильній послідовності

варіанти відповідей

знання, аналіз, висновки, оцінка, синтез, застосування

знання,вміння, аналіз, оцінка, застосування, розуміння

знання, розуміння, застосування, аналіз, оцінка, синтез

синтез, оцінка, аналіз, застосування, розуміння, знання

розуміння, застосування, знання, аналіз, оцінка, синтез

Запитання 5

Вкажіть цілі нижчого порядку за таксономією Блума?

варіанти відповідей

знання, розуміння, застосування 

аналіз, синтез, оцінювання

розуміння, застосування аналіз

синтез, застосування, знання

Запитання 6

Згідно таксономії Блума питання на запам’ятовування відносяться до якого рівня мислення?

варіанти відповідей

найнижчого рівня

середнього рівня

високого рівня

Запитання 7

Визначіть цілі когнітивної групи, до якої відносяться вказані ключові слова: розбийте на частини, опишіть ціле та його складові, порівняйте, визначте суттєве, встановіть звязок між частинами, запишіть властивість?

варіанти відповідей

знання

розуміння

застосування

аналіз

оцінка

синтез

Запитання 8

Визначіть цілі когнітивної групи, до якої відносяться вказані ключові слова: Придумайте нове, запишіть звіт, створіть прогноз, напишіть твір, зробіть винахід, представте ідею, розвяжіть проблему, пілсумуйте?

варіанти відповідей

знання

розуміння

застосування

аналіз

оцінка

синтез

Запитання 9

На думку засновника Інституту Критичного мислення  Метью Ліпмана критичне мислення - вміле відповідальне мислення, що дає змогу людині формулювати надійні ймовірні судження, оскільки: 


варіанти відповідей

ґрунтується на певних критеріях;

є таким, що самокоригується;

є рефлексивним мисленням

випливає з конкретного контексту

Запитання 10

Оберіть варіанти відповідей, які містять характеристики критичного мислення?

варіанти відповідей

Самостійність

Постановка проблеми

Прийняття рішення

Чітка аргументованість

Формулювання висновків

Соціальність

Усі відповіді правильні

Запитання 11

На які ознаки вказують провідні психологи та педагоги, за допомогою яких можна визначати себе як особистість, що критично мислить?

варіанти відповідей

відкритість до інших думок

компетентність

самооцінка

інтелектуальна активність 

допитливість

незалежність мислення 

ухиляння від дискутування 

проникливість

Запитання 12

Вкажіть три фази, які включає урок розвитку критичного мислення?

варіанти відповідей

вступ, основна частина, висновки

початок, виклад, кінцівка

виклик, осмислення, рефлексія

Запитання 13

Головним принципом етапу осмислення є 

варіанти відповідей

узагальнити знання дітей, допомогти кожному визначити «своє особисте знання» і основні цілі для отримання нових

формування особистого інтересу для отримання інформації

учні мають розмірковувати; обдумати те, що вони дізналися та як включили нові знання в свої уявлення; обговорити, як це змінило їхні думки, бачення, поведінку тощо

вчитель має давати учням право та установку на індивідуальні пошуки інформації з подальшим груповим обговоренням, аналізом та закріпленням

Запитання 14

Визначіть п’ять основних етапів уроку критичного мислення, в які сучасні педагоги трансформували фази уроку розвитку критичного мислення?

варіанти відповідей

організаційний момент, перевірка домашнього завдання,актуалізація опорних знань і вмінь,формулювання завдань і мети уроку, підсумки уроку

розминка,обґрунтування навчання,актуалізація опорних знань і вмінь,осмислення нового матеріалу, рефлексія

організація учнів до уроку, актуалізація опорних знань, повідомлення теми уроку, вивчення нового матеріалу, узагальненні та систематизація набутих знань, підведення підсумків уроку

вступ,обґрунтування навчання,актуалізація опорних знань і вмінь,осмислення нового матеріалу та його узагальнення, рефлексія

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест