Вибери і познач правильну відповідь:
1. Текст – це..
2. З яких частин складається текст?
3. Текст, у якому розказуємо про якісь події – це
4. Твердження, доказ і висновок є :
5. Мета тексту - опису:
6. Визнач тему тексту.
Оберігайте мурашники . Нерідко можна побачити, як хлоп'ята, потрапивши до лісу, знічев'я руйнують мурашники. А мурашки — дуже корисні для лісу створіння. За один день мурашина сім'я знищує кілограм шкідливих комах. Роблячи ходи під землею, мурашки сприяють надходженню до коріння дерев та кущів води і кисню.
7. Прочитай тект. Визнач тип тексту.
. У вечірньому небі
Безліч зірок мерехтить уночі над головою. Придивись уважно. Зірки скупчені в певні фігурки, візерунки. Люди давно це помітили. Тоді ж почали давати назви зіркам і сузір‘ям. Найкраще за небом спостерігати у
серпні.
8. Прочитай тект. Визнач тип тексту.
Подорожник
Подорожник – трав’яниста лікарська рослина . Його листочки міцні, круглі. Над темно-зеленим листям піднімаються стрілки-стебла. Квіти подорожника біло-рожеві, дрібні, зібрані в довгий циліндричний колос. Росте біля доріг , де ходять люди.
9. Прочитай текст. Визнач тип тексту.
Я вважаю, що дощ є цілющою водою для усього живого. По-перше, напуваючи землю, він не дає всохнути рослині. По-друге, вчасний дощ – це запорука щедрого врожаю. По-третє, повітря стає свіжішим, а шумні вулиці - чистішими від пилу.
Дощ дуже необхідний для нашої природи.
10 Есе - це
11. Визнач, де текст.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома