текст

Додано: 8 жовтня 2020
Предмет: Українська мова, 6 клас
Тест виконано: 494 рази
22 запитання
Запитання 1

З яких частин складається текст?

варіанти відповідей

Зачин, план, кінцівка

Основної частини, речення, зачину, кінцівки

Основної частини, плану, зачину, кінцівки

Зачину, основної частини, кінцівки

Запитання 2

Тема тексту - це...

варіанти відповідей

Перше речення

Кінцівка

Якась подія

Те, про що у ньому повідомляється, розпо­відається, описується.

Запитання 3

Текст-міркування -...

варіанти відповідей

 Це текст у якому описуються основні ознаки предмета або об’єкта.

Це текст у про щось розмірковується, пояснюються явища природи, предмети, факти.

Це текст у якому про щось розповідається , повідомляється ,називається.

Запитання 4

Текст-опис - ...

варіанти відповідей

Текст, у якому про щось розмірковується, пояснюються явища природи, предмети, факти.

Текст, у якому описуються основні ознаки предмета або об ’єкта.

 Текст, у якому про щось розповідається, повідомляється.

Запитання 5

Визначити до якого типу належить даний текст.

Ромашка - ніжна квіточка, яка росте у полі .

Дівчата полюбляють плести віночки з ромашок. Вони символізують доброту, ніжність.

А ще ромашки є окрасою нашого рідного краю.

варіанти відповідей

Міркування

Опис

Розповідь

Запитання 6

Визнач, у якому реченні є однорідні члени.



варіанти відповідей

Діти ніжно торкалися до колосків руками.

Діти гладили колоски руками.

Діти милувалися повними колосками пшениці.

Діти ніжно торкалися до колосків руками, гладили та цілували їх.

Запитання 7

Познач спонукальне речення.

варіанти відповідей

Діти люблять, шанують та оберігають свою рідну мову.

Діти, любіть, шануйте і оберігайте свою рідну мову.

Діти повинні любити, шанувати й оберігати свою рідну мову.

Запитання 8

Прочитайте текст. Вибери правильний план до нього


На маленькій планеті жив робот Рома. Кожного дня на світанку він облітав свою планету і перевіряв, чи все в порядку. У чудовому саду росла чарівна троянда. Вона посміхалася до Роми і дарувала йому радість. Рома брав із чистого струмочка воду і напував троянду, захищав її від пекучого сонця і сухого вітру.

Одного разу Рома полетів на іншу планету. Йому було весело серед нових друзів. Він зовсім забув про троянду.

Коли робот повернувся додому, то побачив, що за цей час трояндовий кущ засох. Рома гірко плакав і зрозумів, що друзів забувати не можна.

варіанти відповідей

1. Нові друзі Роми.

2. Дружба Роми і троянди.

3. Не можна забувати друзів.

1. Дружба Роми і троянди.

2. Нові друзі на іншій планеті.

3. Не можна забувати своїх друзів

1. Дружба Роми і троянди.

2. Не можна забувати друзів.

3. Нові друзі Роми.

Запитання 9

Виберіть речення з однорідними членами.

варіанти відповідей

Четверо дітей прочитали цікаву книжку.

У наших краях зимують різні пташки.

Настя, Оксана, Ярослав і Тарас прочитали цікаву книжку.

Запитання 10

В якому порядку повинні бути розташовані речення, щоб вийшов текст?

А) Та це ж їжачок!

Б) З них їжачок зробить м'яку постіль на зиму.

В) Біля мене заворушилась листяна кулька.

Г) Я йшов лісом і збирав кольорові листочки.

Д) Він збирає осінні листочки.

варіанти відповідей

А, Д, Б, Г, В

Г, А, Б, Д, В

Б, Г, А, В, Д

Г, В, А, Д, Б

Запитання 11

Визначити кількість речень у тексті

Журавель

За літо журавель підріс він став красивим птахом прийшла осінь птахи почали відлітати в теплі краї журавлик збирався летіти разом зі своєю зграєю в останній раз він крокував по рідному болоту до зустрічі наступної весни!

варіанти відповідей

6

7

8

9

Запитання 12

Визнач тип тексту

Їжачок - маленька лісова тваринка. Його тіло вкрите колючими голочками. Їжачок має маленькі коротенькі ніжки. Очі в їжачка маленькі і чорні, мов наммистинки

варіанти відповідей

розповідь

опис

міркування

Запитання 13

Визнач тип тексту.

Андрійко і Сашко влітку побачили у саду маленького їжачка. Кожен день хлопці приносили їжачку їсти. Восени їжачок заліз у нірку з хмизу і заснув.

варіанти відповідей

розповідь

опис

міркування

Запитання 14

Тексти бувають:

варіанти відповідей

розповідні, питальні, спонукальні

окличні, неокличні

розповідь, опис, міркування

Запитання 15

Вибери заголовок до тексту за планом.

План

1.Настала осінь

2.Збір урожаю

3.Щедрі дари осені

варіанти відповідей

Щедра осінь

На городі

Овочі

Запитання 16

Ознаки тексту:

варіанти відповідей

речення, поділені на окремі абзаци

заголовок, зв'язок речень за змістом, тема й головна думка

заголовок, абзаци, малюнок

Запитання 17

Що таке тема тексту?

варіанти відповідей

основна частина тексту

те, про що говориться в тексті

зачин і кінцівка тексту

Запитання 18

Із яких частин складається текст?

варіанти відповідей

із заголовка і речень

із заголовка і абзаців

із зачину, основної частини, кінцівки

Запитання 19

Текст - це

варіанти відповідей

речення, які розміщені одне за одним

зв'язані за змістом речення

висловлювання, що складаються з кількох речень

Запитання 20

Який заголовок найкраще підійде до тексту?

Біля коріння дерева швидко снують лісові мурахи та рясно цвітуть конвалії. Ми дуже любимо конвалії. Їхні білі квіти схожі на крихітні дзвіночки. Вони так духмяно пахнуть!

варіанти відповідей

Мурахи

Конвалії

Духмяний запах

Запитання 21

Прочитайте текст. Виконайте подані після нього завдання:

(1) Рушники в Україні в давнину завжди були оберегом дому родини. (2)  По-перше, рушник мав обрядове значення. (3) Вишитий відповідними візерунками-символами, він був неодмінним атрибутом багатьох обрядів: з ним приходили вшанувати появу нової людини, зустрічали і проводжали дорогих гостей, справляли шлюбні обряди, прикрашали образи та накривали хліб на столі. (4) По-друге, рушники мали й суто практичне застосування. (5) Відповідно до функцій, які вони виконували, рушники мали свої назви. (6) Наприклад, для втирання обличчя і рук — утирач, посуду і стола — стирок, для прикрашання образів — покутник, для шлюбних церемоній — весільний тощо.


9.Текст належить до стилю мовлення:

варіанти відповідей

А  художнього

Б  наукового 

В  офіційно-ділового 

Г  розмовного

Запитання 22

Знайдіть розповідне речення.

варіанти відповідей

Чи знаєте ви, що не всі гриби їстівні?

Учіться розпізнавати їстівні та отруйні гриби.

Багато грибів є корисними та поживними.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест