Текст – це...
Мікротема – це...
1. Цуценя пирхнуло і відкинуло його.
2. Ящірка вивернулась і втекла.
3. Ящірка сиділа на камені і грілася на сонечку.
4. А ящірка сидить під каменем і новий хвіст відрощує.
5. Залишився у цуценяти тільки хвіст у зубах.
6. До неї підкралося цуценя і схопило її за хвіст.
Тема тексту - це...
Що відображає заголовок?
Прочитайте текст. Вибери правильний план до нього
На маленькій планеті жив робот Рома. Кожного дня на світанку він облітав свою планету і перевіряв, чи все в порядку. У чудовому саду росла чарівна троянда. Вона посміхалася до Роми і дарувала йому радість. Рома брав із чистого струмочка воду і напував троянду, захищав її від пекучого сонця і сухого вітру.
Одного разу Рома полетів на іншу планету. Йому було весело серед нових друзів. Він зовсім забув про троянду.
Коли робот повернувся додому, то побачив, що за цей час трояндовий кущ засох. Рома гірко плакав і зрозумів, що друзів забувати не можна.
Визначити до якого типу належить даний текст.
Ромашка - ніжна квіточка, яка росте у полі. Вона має жовту серединку та тоненькі білі пелюстки. Дівчата полюбляють плести віночки з ромашок. Вони символізують доброту, ніжність.
А ще ромашки є окрасою нашого рідного краю.
Визначте вид зв'язку речень у тексті.
На лісовій галявині серед зеленого різнотрав’я красується скромна квіточка ромашка. її білі пелюстки нагадують віночок-хустинку, що облямовує краплинку сонця — жовту серцевину. На тоненькому зеленому стебельці рослина гордо тримає свою голівку-віночок, що тягнеться до яскравого сонечка.
Оберіть засоби зв'язку речень у тексті (декілька правильних відповвідей).
До якого стилю належить план роботи?
Яку інформацію містить оголошення (декілька правильних відповідей)
Текст-розповідь - це...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома