Текст - це...
З яких частин складається текст?
Тема тексту - це...
Текст-міркування -...
Текст-опис - ...
Текст-розповідь - ...
Визначити до якого типу належить даний текст.
Ромашка - ніжна квіточка, яка росте у полі .
Дівчата полюбляють плести віночки з ромашок. Вони символізують доброту, ніжність.
А ще ромашки є окрасою нашого рідного краю.
Визначити тип даного тексту.
Ромашка — трав'яниста рослина.
Вона рівна, висока. Кругла серединка квіточки радує око яскраво-жовтим кольором. А прямі пелюстки, які оточують її по колу, біленькі та ніжні-ніжні. Ромашка, неначе маленьке сонечко, вбране у білі шати, усміхається до всіх навкруги.
А яка ромашка пахуча!
Визначити до якого типу належить запропонований текст.
Ромашка — лікарська рослина. Вона лікує людину від застуди.
Ромашка відмінний заспокійливий засіб, корисний для здорового сну і відпочинку. Чашка чаю з ромашки на ніч, заспокоїть нерви, зніме напругу, прискорить засипання.
Ось чому ми захоплюємося не тільки красою, але й користю цієї квіточки.
Визначте стиль тексту
Узяв Дмитрик коробку з-під торта, намостив сінця і посадив туди граченя. Так і підростало воно поволеньки. Хлопчик давав пташеняті розмочену в молоці булку, а мама ще й сиром, салатом та яєчним жовтком підгодовувала.
Коли з’явилися у дворі каченята, граченя почало пастися з ними. Під осінь молодий грачок уже добре літав. А потім, як дихнуло прохолодою, пристав до грачиної зграї і полетів у вирій.
Визначте тип тексту.
Я стояла і дивилася на перші квіти. Вони мені неймовірно подобалися. Але я не могла пригадати, де я вже чула цей аромат? Він нагадував мені дитинство? Хм... Ні, такого раніше не було. Може, ми з мамою колись гуляли в лісі, і якась квітка пахла схоже? Дивні відчуття заполонили мою душу. Я вирішила просто насолоджуватися приємним запахом.
До якого стилю належить текст?
Іменник — це частина мови, що означає предмет і відповідає на питання хто? що? Іменники бувають власні та загальні назви, назви істот та неістот. Іменники змінюються за відмінками.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома