1. Виробництво аудіовізуальних програм і передач або комплектування
придбаних аудіовізуальних продуктів та їх поширення незалежно від
психічних засобів
2. Змістовно завершена частина телепрограм, що має відповідну назву,
обсяг трансляції, авторський знак і може бути використана незалежно від
інших частин програми
3. Синонім ЗМІ та ЗМК, до яких належать друковані видання, фотографії,
преса, кінематограф, відео, радіо, телебачення, звукозапис, Інтернет
4. Об’єднана творчою ідеєю сукупність передач, яка має постійну назву і
транслюється в ефірі з певною періодичністю
5. Розмаїття каналів, телепрограм, телепередач, які створюють за
особливими законами екранних мистецтв
6. Здійснюється наземними передавачами, за допомогою кабельного
телебачення або супутниками
7. Елемент культури, спосіб впливу на споживача, щоб з метою донести
інформацію про предмет рекламування, сформувати відповідні потреби
8. Виробництво аудіовізуальних програм і передач та їх поширення
незалежно від технічних засобів
9. Сукупність різноманітних науково-технічних засобів і технологій, які
мають на меті реєстрацію зображень об’єктів за допомогою світла
10. Рекламний щит на підставці, встановлений зазвичай на узбіччях поблизу
місця продажу рекламного товару
11.Оперативний жанр фотожурналістики, що складається з серії знімків, на яких висвітлююється певна подія
12.Комплекс уявлень,асоціацій, емоцій, ціннісних характеристик про продукт
або послугу
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома