Тема 1_КД

Додано: 5 жовтня 2023
Предмет:
26 запитань
Запитання 1

1. Сутність комерційної діяльності - це:

варіанти відповідей

торгівля

   здійснення актів купівлі - продажу з наміром отримати прибуток

 будь-яка діяльність, яка повинна приносити прибуток

організація комерційних процесів, операцій, спрямованих на забезпечення системи товарно - грошового обміну і управління цими процесами

Запитання 2

Які комерційні операції можуть бути віднесені до основних?

          


варіанти відповідей

купівлі-продажу, страхування, фінансово-розрахункові

купівлі-продажу, експортно-імпортні, товарообмінні

торгово-посередницькі

 супровідні, забезпечувальні

Запитання 3

Суб’єкт оптового ринку, якій здійснює угоди від свого імені і за свій рахунок і володіє винятковим правом купівлі-продажу товарів конкретної фірми:



варіанти відповідей

оптова база

дистриб’ютор

брокер

торговий агент

Запитання 4

Комерційну таємницю не становлять:


варіанти відповідей

відомості про чисельність, склад працюючих, фонд заробітної плати

  документи про платоспроможність, про сплату податків, договірна робота

ціноутворення і вартісні показники, договірна робота

товарообіг, договірна робота, маркетингова стратегія

Запитання 5

Підприємство роздрібної торгівлі, яке реалізує товари і надає послуги, що призначаються для остаточного споживання, займає окрему споруду або приміщення; має торговельний зал, під­собні і допоміжні приміщення - це

 


варіанти відповідей

магазин

торговельний центр

кіоск

ринок

Запитання 6

Суб'єкт ринку, провідною функцією яких є зведення контрагентів, виконують разове доручення і діють від свого імені і за рахунок замовни­ка.

варіанти відповідей

брокер

агент

дистрибютор

консигнатор

Запитання 7

До закупівельного блоку елементів структури комерційної діяльності відносяться:

                                    

варіанти відповідей

визначення потреб у товарах та послугах, пошук і вибір конкурентноспроможних постачальників, організація системи господарських зв’язків і формування товарних ресурсів, вибір ефективних форм і організація оптових закупівель, оптимізація товаропросування, облік і контроль за надходженням товарів

 розробка асортиментної політики і формування асортименту товарів в опті, оперативне маневрування запасами і ресурсами, вибір каналів і форм оптового продажу товарів, організація товаропостачання роздрібної мережі, організація системи послуг і надання їх оптовим покупцям

формування асортименту в роздрібній мережі, використання ефективних методів продажу товарів, надання комплексу торговельних послуг, комбінування торговельних і неторгових послуг

закупівля товарі, формування асортименту, оптовий та роздрібний продаж

Запитання 8

До збутового блоку елементів структури комерційної діяльності відносяться:

                                  


варіанти відповідей

визначення потреб у товарах та послугах, пошук і вибір конкурентноспроможних постачальників, організація системи господарських зв’язків і формування товарних ресурсів, вибір ефективних форм і організація оптових закупівель, оптимізація товаропросування, облік і контроль за надходженням товарів

      розробка асортиментної політики і формування асортименту товарів в опті, оперативне маневрування запасами і ресурсами, вибір каналів і форм оптового продажу товарів, організація товаропостачання роздрібної мережі, організація системи послуг і надання їх оптовим покупцям

 формування асортименту в роздрібній мережі, використання ефективних методів продажу товарів, надання комплексу торговельних послуг, комбінування торговельних і неторгових послуг

формування асортименту, пошук покупців та постачальників, надання оптових послуг

Запитання 9

До інформації про покупців та мотиви покупок відносять:

  

варіанти відповідей

  відомості про чисельність, склад працюючих, їх заробітну плату

 документи про платоспроможність підприємства, про сплату податків, договірна робота

 властивості і особливості товарів, життєвий цикл товару, співвідношення ціна - якість, відповідність товарів запитам покупців.




населення, чисельність, склад, рівень доходів, національні традиції

Запитання 10

Незалежний суб’єкт ринку товарів і послуг, який від імені та за рахунок замовника здійснює посередництво під час укладання угод, або сам укладає угоди, виконуючи як фактичні так і юридичні дії – це:



варіанти відповідей

біржа

брокерська фірма

агентська фірма

дилер

Запитання 11

Які суб’єкти діють у сфері роздрібної торгівлі?

 


варіанти відповідей

   оптово-роздрібні ринки, склади-холодильники, магазини «кеш енд кері», оптові бази;

 виставки, ярмарки, дилери, стопісти, комісіонери;

аптеки, підприємства побутового обслуговування, ринки, магазини;

магазини, тендери, оптово-роздрібні підприємства.

Запитання 12

Послуга - це:

варіанти відповідей

продукт виробниче - економічної діяльності, або природне багатство, яке має вартість і обмінюється на ринку у грошовій формі

 продукт, який реально проявляється у формі роботи, тобто не в матеріально - речовій формі.

 властивості і ознаки, які характеризують здатність товару задовольнити потреби, відповідати призначенню і вимогам

спроможність задовольнити потреби краще, ніж будь - що інше

Запитання 13

. Багатофункціональне підприємство, яке здійснює оптову та роздрібну торгівлю, має окрему споруду, різних організаційно-правових форм – це:

                    


варіанти відповідей

 оптово-роздрібне підприємство

  оптовий продовольчий ринок

   оптове підприємство

товарний склад

Запитання 14

Товар - це:

                                  

варіанти відповідей

продукт виробниче - економічної діяльності, або природне багатство, яке має вартість і обмінюється на ринку у грошовій формі

продукт, який реально проявляється у формі роботи, тобто не в матеріально – речовій формі.

   властивості і ознаки, які характеризують здатність товару задовольнити потреби, відповідати призначенню і вимогам

спроможність задовольнити потреби краще, ніж будь - що інше



Запитання 15

До принципів комерційної діяльності можна віднести:

                


варіанти відповідей

принцип економічної свободи, конкурентноздатності, адаптивність, ризикованість, ефективність

принцип економічної свободи, конкурентноздатності, монополізації, рентабельності діяльності

невідчутність, недовговічність, ризикованість, ефективність продаж

адаптивність, непостійність, не віддаленість

Запитання 16

Які суб’єкти діють у сфері оптової торгівлі?



варіанти відповідей

Оптово-роздрібні ринки, склади-холодильники, магазини «кеш енд кері», оптові бази;

виставки, ярмарки, дилери, дистрибютори, комісіонери;

аптеки, підприємства побутового обслуговування, ринки, магазини;

магазини, тендери, оптово-роздрібні підприємства

Запитання 17

Що відноситься до комерційної інформації?

    


варіанти відповідей

 інформація про доходи населення і стан ринку;

 інформація про транспортне сполучення і природно-кліматичні умови;

про мотиви покупок і національні традиції;

про покупців і можливих покупок; вимоги ринку до товару; кон’юнктуру ринку

Запитання 18

У чому суть гарантійного терміну експлуатації?

               

варіанти відповідей

характерний для виробів, споживні властивості яких помітно знижуються з часом. До таких товарів відносять­ся продукти харчування, насамперед, які швидко псуються, деякі товари побутової хімії, батареї та інші.;

надається на сировинні матері­али, напівфабрикати, консервовану продукцію, хімічну продукцію;

характерний для машин, обла­днання, приладів, товарів культурно-побутового характеру, транспортних засобів. Він визначається з дня продажу товару або пуску обладнання

Запитання 19

У чому суть гарантійного терміну придатності?

              


варіанти відповідей

характерний для виробів, споживні властивості яких помітно знижуються з часом. До таких товарів відносять­ся продукти харчування, насамперед, які швидко псуються, деякі товари побутової хімії, батареї та інші.;

надається на сировинні матері­али, напівфабрикати, консервовану продукцію, окремі продукти харчування, хімічну продукцію;

характерний для машин, обла­днання, приладів, товарів культурно-побутового характеру, транспортних засобів. Він визначається з дня продажу товару або пуску обладнання, про що робиться відмітка в технічному паспорті продавцем

Запитання 20

Комерційну таємницю становлять:

                 

 


варіанти відповідей

відомості про чисельність, склад працюючих, їх заробітну плату

документи про платоспроможність, про сплату податків, договірна робота

ціноутворення і вартісні показники, договірна робота

види матеріальної відповідальності, форми і методи продажу

Запитання 21

До особливих об’єктів комерційної діяльності можна віднести:

         

варіанти відповідей

  побутові та соціально-культурні послуги

  житлово-комунальні та інженерно-технічні послуги,

 нерухомість, товарний знак, результати інтелектуальної праці, оренду

консалтингові та інжинірингові послуги

Запитання 22

Які суб’єкти діють у сфері комерційного посередництва?

 

                 


варіанти відповідей

 Оптово-роздрібні ринки, склади-холодильники, магазини «кеш енд кері», оптові бази;

 виставки, ярмарки, дилери, дистрибютори, комісіонери;

 аптеки, підприємства побутового обслуговування, ринки, магазини;

 магазини, тендери, оптово-роздрібні підприємства.

Запитання 23

Що таке якість товарів?



варіанти відповідей

це властивості і ознаки, які характеризують здат­ність товару задовольнити потреби, відповідати призначен­ню і вимогам, які ставляться до товару;


довговічність, надійність, точність, легкість в користуванні тощо;

мож­ливість товару задовольнити фізичні і фізико-хімічні вимоги у процесі експлуатації

спроможність товару, реально або потенційно задовольнити конкретні потреби краще, ніж аналогічний товар, представ­лений на цьому ринку.

Запитання 24

Що таке інформація?


варіанти відповідей

документовані або публічно оголошені відомості про події та явища, що відбуваються у суспільстві, державі та навколишньому середовищі

відомості про товарооборот, кон’юнктуру ринку;

дані про попит населення і стан торгівлі;

відомості про стан торгівлі окремими товарами;

Запитання 25

Що таке конкурентоспроможність товарів?



варіанти відповідей

це властивості і ознаки, які характеризують здат­ність товару задовольнити потреби, відповідати призначен­ню і вимогам, які ставляться до товару;

довговічність, надійність, точність, легкість в користуванні тощо;

мож­ливість товару задовольнити фізичні і фізико-хімічні вимоги у процесі експлуатації

спроможність товару, реально або потенційно задовольнити конкретні потреби краще, ніж аналогічний товар, представ­лений на цьому ринку.

Запитання 26

     До факторів внутрішнього середовища торговельного підприємства належать:

                                                                 

варіанти відповідей

посередники, конкуренти;

фінансові, матеріальні ресурси підприємства;

 законодавчо –нормативна база;

постачальники.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест