Тема 2. Розвиток науки управління

Додано: 7 вересня 2021
Предмет: Мистецтво, 11 клас
Тест виконано: 139 разів
5 запитань
Запитання 1

Складовими успіху організації вважаються:

варіанти відповідей

зовнішні та внутрішні змінні

узагальнення; необхідність ситуаційного підходу; потреба в інтегрованому підході.

виживання; результативність та ефективність; продуктивність; практична придатність.

управління, планування, організація, мотивація, контроль

Запитання 2

Чотири найважливіші підходи розвитку теорії та практики управління:

варіанти відповідей

підхід з позицій виокремлення різних шкіл в управлінні, процесний,  системний, ситуаційний

виживання; результативність та ефективність; продуктивність; практична придатність.

глобалізація менеджменту; об'єднання інтересів бізнесу, суспільства і людини; гуманізація управління; посилення технократичного аспекту управління.

школа наукового управління, адміністративна школа, школа психології та людських стосунків і школа науки управління (або кількісна школа)

Запитання 3

Школа Наукового управління (1885—1920) найтісніше пов'язана з працями

варіанти відповідей

А. Файоль

М.П. Фоллет та Е. Мейо

Ф.У. Тейлора, Френка та Лілії Гілбрет і Г. Ганта

Р. Лайкерт, Д. Мак-Грегор і Ф. Герцберг.

Запитання 4

А. Файоль запропонував такі принципи управління:

варіанти відповідей

поліпшення продуктивності та збільшення обсягів виробництва; передбачалися також короткі перерви для відпочинку під час праці у виробництві.

каральні заходи, мотивація, плани

поділ праці; повноваження та відповідальність; дисципліна; єдиноначальність; єдність напряму; підпорядкованість особистих інтересів загальним; винагородження персоналу; централізація; скалярний ланцюг; порядок; справедливість; стабільність робочого місця та персоналу; ініціатива; корпоративний дух.

застосування методів наукового дослідження до операційних проблем організації.

Запитання 5

Дослідники психологічної школи вважали:

варіанти відповідей

що, застосовуючи спостереження, дослідження, логіку й аналіз, можна удосконалити багато операцій ручної праці, добиваючись їх ефективнішого виконання; вивчали робочі операції з метою вилучення зайвих, непродуктивних рухів та, використовуючи стандартні процедури й обладнання, прагнули підвищити ефективність роботи.

що, моделі полегшують розуміння труднощів реальності.

що, мета школи полягала у створенні універсальних принципів управління.

якщо керівництво турбується про своїх працівників, то й рівень їх задовільності має збільшитись, що сприятиме підвищенню продуктивності праці.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест