Що є складовою процесу планування:
На яке запитання відповідає планування, як функція менеджменту:
На що орієнтується управління за цілями:
Управління за цілями починається з аналізу того, що розроблено на певний момент, перспективне майбутнє і які корективи слід внести під час реалізації цілей. ІЦо є наступним кроком:
Що допомагає створити умови для заохочення:
У чому полягає сутність поняття “синергічний ефект”:
Чим визначається корпоративна місія фірми:
Місія організації — це:
У чому полягає сутність реалізації стратегії:
Цілі організації конкретизують її подальшу діяльність і мають відповідати таким вимогам:
Планування — друга функція управління, вона передує іншим управлінським функціям і визначає їх сутність:
Прогнозування — це визначення об’єктивних тенденцій розвитку бізнесу в майбутньому, а також альтернативних шляхів розвитку і термінів їх реалізації:
Середньотермінові цілі організації — цілі від одного до п’яти років:
Позитивна властивість управління за цілями полягає в підвищенні ефективності роботи організації за рахунок того, що кожен має чітке уявлення про свої цілі та цілі організації:
Стратегія — це узагальнювальна модель дій, необхідних для досягнення поставлених цілей шляхом координування та розподілу ресурсів фірми, тобто розробка стратегії фірми передбачає розробку планів досягнення цілей, в якому передбачені можливості фірми:
Стратегічне планування — сукупність дій та рішень, що використовує керівництво, вони сприяють розробці специфічних стратегій з метою досягнення цілей організації:
У процесі аналізу зовнішнього середовища слід враховувати зміни в технології виробництва, застосування персональних електронно-обчислювальних машин у проектуванні та представленні товарів і послуг або успіхи в технології засобів зв’язку:
Реалізація перетворює стратегічний план на дію:
Правило характеризує дії, які потрібно вживати в конкретній ситуації:
Процес оцінювання використовується як механізм зворотного зв’язку для коригування стратегії:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома