Тема 6. Мотивація. Менеджмент

Додано: 22 жовтня 2021
Предмет: Мистецтво, 11 клас
Тест виконано: 305 разів
10 запитань
Запитання 1

Мотивація — це:

варіанти відповідей

процес спонукання, стимулювання себе чи інших до цілеспрямованої поведінки або виконання певних дій, спрямованих на досягнення власної мети або мети організації;

готовність людей докласти максимальних зусиль, щоб досягти організаційних цілей, що зумовлено здатністю цих зусиль задовольняти певну індивідуальну потребу;

відповіді 1) і 2) правильні;

відповіді 1), 2) і 3) неправильні

Запитання 2

У чому полягає сутність поняття "потреба"

варіанти відповідей

усе те, що пропонує працівникові організація за виконання службових обов'язків;

усвідомлене відчуття нестачі, необхідність у чомусь, яке має визначений напрям або шлях до вирішення;

 усе те, що людина вважає цінним, чого вона прагне досягти і чим би хотіла володіти;

фізіологічне чи психологічне відчуття нестачі в чомусь або комусь, переконання в тому, що чогось чи когось бракує?

Запитання 3

Згідно із законом результату:

варіанти відповідей

людина прагне повторити ту поведінку, що спричинила задоволення потреби й асоціюється з досягненням результату, і навпаки;

повна компенсація за витрачені зусилля, має відображати реальний внесок працівника в кінцеві результати діяльності організації;

робітник повинен мати бажання виконувати роботу, вміти її виконувати і мати для цього відповідні матеріали й обладнання;

коли людина усвідомлює потребу, це зумовлює стан цілеспрямованої поведінки, орієнтованої на досягнення конкретного результату.

Запитання 4

Який вигляд має модель мотивації поведінки через потреби:

варіанти відповідей

потреби — спонукання (мотиви) — дія — мета — можливий результат — потреби;

потреби — мета — спонукання (мотиви) — можливий результат — дія — потреби;

потреби — спонукання (мотиви) — можливий результат — мета — дія — потреби;

потреби — можливий результат — спонукання (мотиви) — мета — дія — потреби?

Запитання 5

До вчених, які розвинули змістові теорії мотивації, належать:

варіанти відповідей

Маслоу, Лоулер, Врум

Герцберг, Портер, Алдерфер

Маслоу, Мак-Клелланд, Врум

Герцберг, Алдерфер, Мак-Клелланд

Запитання 6

Найвідоміша модифікація теорії потреб А. Маслоу — це:

варіанти відповідей

теорія трьох потреб Д. Мак-Клелланда;

теорія очікування В. Врума;

теорія ЖВЗ К. Алдерфера;

двофакторна теорія Ф. Герцберга.

Запитання 7

Теорія справедливості стверджує, що:

варіанти відповідей

зростання рівнів потреб не відбувається по вертикалі вгору, можливо задоволення кожної окремої потреби незалежно від інших;

люди суб'єктивно визначають відношення отриманої винагороди до витрачених зусиль і зіставляють його з винагородою інших людей, які виконували аналогічну роботу;

потреби вищих рівнів не мотивують людину взагалі або мотивують частково доти, доки не задовольняться потреби нижчих рівнів;

якщо значення будь-якого з критично важливих для визначення мотивації чинників буде малим, то і мотивація буде слабкою, і результати праці низькими.

Запитання 8

Хто з учених стверджував, що задоволення потреб має відбуватися за висхідною відповідно до ієрархії:

варіанти відповідей

Ф. Герцберг;

В. Врум;

Д. Мак-Клелланд;

А. Маслоу

Запитання 9

У чому полягає сутність суми потреб конкретного працівника:

варіанти відповідей

сукупність первинних потреб, що впливають на поведінку людини, яка займає певну посаду або відповідальна за виконання обов'язків у визначений термін;

комплекс первинних потреб і вторинних потреб, що впливають на поведінку людини, яка займає певну посаду чи відповідальна за виконання обов'язків у визначений час;

сукупність вторинних потреб, що впливають на поведінку людини, яка займає певну посаду або відповідальна за виконання обов'язків у визначений термін;

комплекс первинних і вторинних потреб, що впливають на поведінку колективу?

Запитання 10

Хто розробив комплексну процесуальну теорію мотивації:

варіанти відповідей

Л. Портер і Е. Лоулер;

К. Алдерфер;

А. Маслоу, Е. Лоулер, В. Врум;

В. Врум і Ф. Герцберг?

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест