Тема 6. Освітньо-професійна програма як модель освітньої та професійної підготовки фахівця

Додано: 6 листопада 2020
Предмет:
Тест виконано: 3 рази
5 запитань
Запитання 1

ОПП встановлює: 

варіанти відповідей

нормативну частину змісту навчання у навчальних об’єктах, засвоєння яких забезпечує формування системи умінь відповідно до вимог освітньо-кваліфікаційної характеристики

рекомендований перелік навчальних дисциплін і практик

нормативний термін навчання за очною формою навчання

нормативні форми державної атестації

вимоги до навчальних програм


Запитання 2

Основні поняття, які розкривають сутність освітньо- професійної програми:

варіанти відповідей

змістовий модуль, знання, кредит, навчальна дисципліна (у ЗВО), нормативний термін навчання, освітня діяльність, цикл підготовки, навчальний план

знання, уміння, навички, кредит, програмові матеріали, освітній процес

навчально - виховна діляльність, акредитація, іспит, семестр

Запитання 3

Зміст навчального матеріалу і форми його трансформації у знання й уміння зафіксовано у відповідній навчально-програмній документації, основа якої 

варіанти відповідей

освітні стандарти, кваліфікаційна характеристика і професіограма фахівця

освітні стандарти, освітньо - кваліфікаційний рівень

підручники та посібники

Запитання 4

На основі кваліфікаційних вимог до посад майбутніх фахівців, попередньо погоджених випусковими кафедрами з галузевими об'єднаннями, асоціаціями, провідними підприємствами і організаціями, компетентності (загальна та спеціальні (фахові)), якими повинні володіти випускники, структуруються за ...

варіанти відповідей

освітнім рівнем

вимогами суспільства

завданнями їх професійної діяльності на первинних посадах

Запитання 5

Мета стейкхолдерів полягає у...

варіанти відповідей

перевірці якості освітнього процесу, контролю за реалізацією освітніх програм

складанні навчальних програм

координації діяльності здобувачів вищої освіти, адміністрації та зацікавлених сторін, а також співробітників відділу внутрішнього забезпечення якості вищої освіти та інших структурних підрозділів для сконцентрованої роботи, спрямованої на удосконалення та покращення якості підготовки майбутніх фахівців, позитивну динаміку зростання показників якості вищої освіти


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест