3 к - 5 с ТЕМА № 9 «СИНДРОМ ПОРУШЕННЯ КРОВООБІГУ, ЗМЕРТВІННЯ, ВИРАЗКИ, НОРИЦІ. ВРОДЖЕНІ ХІРУРГІЧНІ ЗАХВОРЮВАННЯ» ВАРІАНТ № 2

Додано: 21 листопада 2020
Предмет:
Тест виконано: 306 разів
15 запитань
Запитання 1

1.При сухій гангрені в тканині відмічається:


варіанти відповідей

а) реактивний набряк;



б) коагуляційний некроз;


в) регенеративний набряк;


г) змішаний некроз,


д) виражений лімфангіїт.

Запитання 2

2. Демаркаційну лінію спостерігаємо:



варіанти відповідей

а) сепсисі;


б) сухій гангрені;


в) вологій гангрені;


г) розпаді тканин;


д) норицях. 

Запитання 3

3. Розпад тканини та всмоктування токсинів – особливість:



варіанти відповідей

а) присутності стороннього тіла;


б) сухої гангрени;


в) вологої гангрени;


г) коагуляційного некрозу;


д) облітеруючого атеросклерозу.

Запитання 4

4. Некректомія чи ампутація при сухій гангрені проводиться:



варіанти відповідей

а) одразу при постановці діагнозу;


б) при повному та чіткому формуванні демаркаційного валу;


в) не проводиться;


г) на початку формування демаркаційного валу.

д) в три етапи.

Запитання 5

5.   Методом лікування вологої гангрени є:


варіанти відповідей

а) ампутація при формуванні демаркаційного валу;


б) щадні некректомії;


в) органозберігаючі операції;


г) рання ампутація для збереження життя пацієнта;


д) ампутація не проводиться.

Запитання 6

6. Гангрена органів черевної порожнини є:


варіанти відповідей

а) сухою;


б) вологою;


в) некротичною;


г) коагуляційним некрозом;


д) нелікованою.

Запитання 7


7. Гангрена органів живота проявляється:



варіанти відповідей

а) перитонітом;


б) хронічним абдомінальним синдромом; 


в) гіпертонічною хворобою;


г) інфарктом міокарда;


д) гепатозом;


е) холецистом.

Запитання 8

8. Трофічні виразки виникають внаслідок:



варіанти відповідей

а) виразкування пухлин;


б) порушення живлення тканини; 


в) після радикального лікування;


г) травматичного пошкодження;


д) приєднання інфекції; 

Запитання 9

9. Гранулюючі нориці характеризуються:


варіанти відповідей

а) стінки утворені слизовою оболонкою;


б) для їх закриття необхідно оперативне втручання обов’язково;


в) завжди внутрішні;


г) стінки утворені кишковим епітелієм;


д) стінки покриті грануляціями;


е) стінки вистелені епітелієм.

Запитання 10

10.З метою виявлення напрямку норичного ходу застосовується:


варіанти відповідей

а) сцинтіграфія;


б) флюрографія;


в) фістулографія;


г) термографія;


д) допплер-обстеження.

Запитання 11

11. Вкажіть найбільш часті причини емболії кінцівок:



варіанти відповідей

а) пристінковий тромб лівої половини серця;


б) тромбофлебіти кінцівок;


в) атеросклеротичні бляшки в кінцівках;


г) порушення згортальної системи крові;


д) аневризма черевного відділу аорти.

Запитання 12

12. При наданні допомоги хворим з гострою артеріальною оклюзією показано:



варіанти відповідей

а) спокій кінцівки;


б) масаж кінцівки;


в) накладання джгута;


г) зігрівання кінцівки;


д) охолодження кінцівки.

Запитання 13

13. У хворого після розкриття флегмони на стопі з’явилася нориця, що довго не загоюється. Що необхідно зробити для визначення етіології нориці?



варіанти відповідей

а) артеріографію;


б) фістулографію;


в) розгорнуту формулу крові;


г) рентгенографію ступні;


д) ультразвукове обстеження ступні.

е) ангіографію судин.

Запитання 14

14. Відсутність пульсації на магістральних артеріях кінцівки, блідість шкіри з мармуровим відтінком, геморагічні плями, ознаки лімфангіту і відсутність поверхневої і глибокої чутливості, з позитивним симптомом “нитки” вказують на:



варіанти відповідей

а) суху гангрену;


б) діабетичну ангіопатію;


в) вологу гангрену;


г) посттромботичний синдром;


д) облітеруючий атеросклероз.

Запитання 15

15.Яка лікувально-утримуюча пов’язка є методом вибору при лікуванні трофічних виразок нижніх кінцівок:



варіанти відповідей

а) цинк-желатинова;


б) гіпсова;


в) лейкопластирна;


г) з мазями на жировій основі;


д) гіпертонічна;


е) стискаюча.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест