Метод точної стрижки накладанням пасмо на пасмо, в результаті якого отримують довше або коротше пасмо щодо контрольного:
Горизонтальний проділ від вуха до вуха через потиличні виступи відділяє:
Тип росту волосся з відкритим, високим лобом, практично відсутнім волоссям на скронях, високою лінією на шиї:
Окантування потилиці, при якому волосся розділяють дугоподібним проділом, розчісують униз, відтягують уперед до обличчя і зрізають волосся внутрішнім зрізом:
Плавний поступовий перехід від короткого до довгого:
Найвища точка голови:
1. Чоловіча стрижка «Полька» має форму стрижки….
2. Для якого волосся рекомендується стрижка «Каре»?
3. В якій стрижці використовується прямий зріз?
Жіноча стрижка, яка не передбачає чілку:
Чоловіча стрижка, у якій окантування на шиї не проводять:
Жіноча стрижка, в якій техніка стрижки – внутрішнє градуювання:
Просту коротку стрижку починають робити з:
Інструменти, необхідні для стрижки «Каре»:
Стрижка, яка не бажана у випадках, коли шкіра голови має дефекти:
В стрижці "Напівбокс" лінія стрижки потиличної зони
В стрижці "канадка" довжина волосся лобно-тім'яної зони
В стрижці "канадка" довжина волосся маківки
Які існують основні проділи ?
Вік, в якому дітям рекомендується робити стрижку "Бокс":
Стрижка, яка не бажана у випадках, коли шкіра голови має дефекти:
Вкажіть, за допомогою яких операцій, стрижки отримують поступовий перехід від однієї довжини волосся до іншої, в зоні стрижки:
Вкажіть, за допомогою яких операцій, стрижка вважається завершеною:
Плавний і влучний перехід від довгого волосся до короткого це:
Яка стрижка забражена на ілюстрації?
Яка стрижка забражена на ілюстрації?
Яка стрижка забражена на ілюстрації?
Яка стрижка забражена на ілюстрації?
Яка стрижка забражена на ілюстрації?
Яка стрижка забражена на ілюстрації?
Яка стрижка забражена на ілюстрації?
Яка стрижка забражена на ілюстрації?
Яка стрижка забражена на ілюстрації?
Яка стрижка забражена на ілюстрації?
Яка стрижка забражена на ілюстрації?
Яка стрижка забражена на ілюстрації?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома