Тематична контрольна робота №1. "Вступ", "Казки народів світу"

Додано: 13 листопада 2020
Предмет: Зарубіжна література, 5 клас
Тест виконано: 61 раз
11 запитань
Запитання 1

Вкажіть жанри фольклору:



варіанти відповідей

А) прислів’я, оповідання, приказки

б) загадки, повісті, легенди

в) легенди, приказки, пісні

Запитання 2

Виберіть види народних казок:


варіанти відповідей

А) про тварин, чарівні, соціально-побутові

Б) соціально-побутові, про тварин, фентезі

В) про тварин, про людей, про природу

Запитання 3

Вислів: Посієш вітер, пожнеш бурю - це

варіанти відповідей

А) загадка

Б) прислів*я

В) приказка

Запитання 4

Чому шакал, персонаж казки "Фарбований шакал", потрапив у дім маляра?

варіанти відповідей

А) хотів там поживитися

Б)хотів пофарбувати хутро

В) рятував життя від розлючених собак

Запитання 5

Укажіть країну, яка є батьківщиною казки "Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик"?

варіанти відповідей

А) Китай

Б) Японія

В) Персія

Запитання 6

Скільки подорожей здійснив Синдбад-мореплавець?

варіанти відповідей

А) 4

Б) 7

В) 3

Запитання 7

Брати Грім були?

варіанти відповідей

А) композиторами

Б) збирачами казок і легенд

В) поетами

Запитання 8

Що (за казкою О.Пушкіна "Про мертву царівну і сімох богатирів") дала царівні зла мачуха, щоб звести її зі світу?

варіанти відповідей

А) грушу

Б) персик

В) яблуко

Запитання 9

Що трапилося в кінці казки з олов*яним солдатиком? (за твором "Непохитний олов*яний солдатик" Г.К. Андерсена)

варіанти відповідей

А) він поплив на паперовому човникові

Б) солдатик продовжував стояти на вікні

В) хлопчик кинув його в палаючу піч

Запитання 10

Що сталося з Хлопчиком-Зіркою, коли він образив рідну матір?

варіанти відповідей

А)став кращим, ніж був

Б) перетворився на жабу

В) став бідним

Запитання 11

Антитеза-це...

варіанти відповідей

А) протиставлення протилежних персонажів, характерів, понять, явищ

Б) художній засіб, який дає змогу втілити загальні поняття у конкретних образах

В) один з найдавніших жанрів фольклору

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест