Позначте рік підписання Кревської унії:
Юрій Дрогобич (Котермак) уславився:
Був ревним захисником православної церкви від наступу католицизму. Він організував захист українських земель від татаро-турецьких набігів системою міст і замків та навіть сам здійснював походи проти татар.
Принципу "Старого не руйнуємо а нового не впроваджуємо" щодо українських земель дотримувались
У якій битві литовсько-руське військо отримало перемогу, що поклала початок звільненню українських територій від татаро-монгольських завойовників:
До складу якої держави у др. пол. ХІV ст.. потрапила Чернігово-Сіверщина:
Якого населення на українських землях було найбільше?
Поява та використання на українських землях у повсякденному житті слів «магістрат», «дума», «лава» пов’язано з
Про який регіон йдеться в уривку з історичного джерела: «Після смерті короля Казимира III Великого цей край перейшов під владу Угорщини. Однак після укладення Кревської унії Польща знову набирає силу і остаточно приєднує його до своїх володінь і утворює на його теренах Руське воєводство»?
Які факти біографії належать Юрію Дрогобичу?
Орган самоврядування на чолі з бурмистром у містах, що користувалися магдебурзьким правом, називався
Бранців, яких захоплювали турки й татари під час нападів на українські, російські й польські землі від XV до середини XVIII ст., називали:
Виникнення фільварків на українських землях було зумовлено:
Яка із характеристик належить Костянтину Острозькому?
Шипинська земля згодом була перейменована в
Яке поняття відповідає визначенню:багатогалузеве сільське господарство ,яке базувалося на щотижневій панщині залежних селян і було зорієнтовано на товарно-грошові відносини:
Південні землі та узбережжя Чорного моря перейшли у склад
Молдавське князівство отримало право на
Кого наприкінці 15 - на початку 16 ст. називали "некоронованим королем Русі"?
Засновником Кримського ханства став:
Яка держава була заснована в 1449 р., але вже у 1478 р. стала васалом Османської імперії?
5. Столицею Кримського ханства було місто
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома