Тематичне оцінювання " Модернізація країн Європи та Америкив останній третині ХІХ - на початку ХХ ст. " Пробудження Азії"

Додано: 12 лютого
Предмет: Всесвітня історія, 9 клас
17 запитань
Запитання 1

Монополія — це...

варіанти відповідей

об’єднання, у ме­жах якого всі учасники повністю втрачають 

самостійність, як виробничу й комерційну, так і юридичну. Керує головна

ком­панія або правління

одна з найрозвиненіших форм монополій, об’єднання багатьох промислових, 

фінансових і торговельних підприємств, що формально зберігають самостійність, але фак­тично контролюються головною компанією

встановлення підприємцем або групою підприємців контролю над од­нією чи кількома галузями виробництва з метою збільшення прибутків і ліквідації 

конкуренці

 об’єднання, характерною рисою якого є розподіл за­мовлень, закупівля сировини та реалізація готової продукції через єдину систему збу­ту. Члени зберігають виробничу самостійність, але втрачають комерційну.

Запитання 2

Причина Франко-німецької (франко-прусської) війни? 

варіанти відповідей

суперництво між Францією та Пруссією за панування в Центральній Європі

династична суперечка навколо іспанського престолу.

бажання Франції зміцнити режим Бісмарка

Громадянська війна у Франції

Запитання 3

Паризька комуна-

варіанти відповідей

Орган правління в Франції

Повстання населення, доведеного до відчаю голодом і злиднями 

внаслідок франко­прусської війни.

 політична партія у Франції

військовий штаб

Запитання 4

Коли було скасоване кріпосне право в Російській імперії?

варіанти відповідей

19 лютого 1864

19 лютого 1863

 19 лютого 1862

  19 лютого 1861

Запитання 5

Назвіть роки російсько-японської війни

варіанти відповідей

 1902-1905 рр.

 1903-1904 рр.

 1903-1905 рр.

 1904-1905 рр.

Запитання 6

В чому сутність закону Шерману у США?

варіанти відповідей

 антикорупційний

антинародний

 антитрестовський

антибританський

Запитання 7

Політика примусового відокремлення будь-якої групи населення в США. Вона дістала поширення у громадському транспорті, виборчому праві, навчальних закладах. 

варіанти відповідей

 сегрегація

аболіціонізм

фемінізм

шовінізм

Запитання 8

Професійні спілки у Великій Британії називали:

варіанти відповідей

чартисти

гомрулі

тред-юніони 

 профспілки

Запитання 9

Яка держава змусила Японію "відкрити" країну для іноземців?

варіанти відповідей

 Росія

 Італія

 США

 Велика Британія

Запитання 10

В якому році відбулася революція Мейдзі?

варіанти відповідей

1854 р.

1868 р.

1889 р.

1912 р.

Запитання 11

Проти іноземного поневолення Китаю почалося повстання:


варіанти відповідей

 іхетуань

 сінхайська революція

жовтих повязок

 білого лотосу

Запитання 12

Лідером Синьхайської революції, політиком, який сформулював "Три народні принципи" був:

варіанти відповідей

Хун Сю-цюань

Кан Ювей

Ци Сі

Сунь Ятсен

Запитання 13

З якою метою Велика Британія розпочала опіумні війни проти Китаю?

варіанти відповідей

Прагнула відкрити країну для збільшення обсягу британських товарів

Прагнула зменшити кількість китайських емігрантів

Потребувала союзника в боротьбі з Японією

Посилювала свій вплив на азіатський континент шляхом військової агресії

Запитання 14

Дискримінація - це

варіанти відповідей

Рівність громадян в США

Обмеження прав громадян

Свобода вибору

Обмеження або позбавлення прав певних категорій громадян в США

Запитання 15

У якому році будо підписано австро-угорську угоду, що перетворила Австро-Угорщину на дуалістичну монархію?

варіанти відповідей

 1848 р.

1867 р.

1876 р.

1877 р.

Запитання 16

Чому Австро-Угорщину називають «клаптиковою імперією»?

варіанти відповідей

Федеративний устрій, що передбачав можливість різним націям самостійно врегульовувати внутрішньополітичні питання

Її території були розпорошені по всьому світу

Багатонаціональний склад населення

 

  Проводила активну загарбницьку політику

Запитання 17

У другій половині XIX ст. Китай, Іран (Персія) та Османська імперія потрапили в напівколоніальну залежність від європейських держав

варіанти відповідей

так

 ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест