Хто заснував першу січ?
Коли була заснована перша січ?
Де була заснована перша січ?
Коли була перша згадка про козаків
Де було згадано перший раз про козаків
ВІльна озброєна людина що охороняє кордони держави це-
Причини винекнення козацтва
Причина утворення Дикого поля
Формування козацької старшини відбувалось шляхом
Ознака влади гетьмана
Бойовий прапор
Відзнаки та атрибути влади української козацької старшини
Ознака влади курінних отаманім
Які порядки існували на Запорожжі?
Назвіть головні причини козацько-селянських повстань кінця 16 століття
Що НЕ характеризує діяльність Петра Конашевича-Сагайдачного?
Назвіть умови "Ординації Війська Запорозького"
Назвіть цього історичного діяча
Кого називають "батьком реєстрового козацтва"?
В якому році прийняти документ, уривок з якого наведено: "З числа 6000 козаків 1000 або більше, на розсуд коронного гетьмана і з відома їхнього старшого залежно від умов часу, мусять перебувати на Низу за порогами і там виконувати свою службу: подавати відомості про дії ворогів, не допускати їх до лереправ і взагалі захищати ті місця."?
Як називались козацькі човни?
Виберіть рядок, де згадані керівники козацько-селянських повстань 20-30-х років ХVІІ століття.
Хто такі реєстрові козаки?
Назвіть ім`я історичного діяча, пропущене в уривку з історичного джерела: "...Непокірний козак, на ім`я....., підступно і таємно пробравшись з 800 козаками з моря до Дніпра, насмілився напасти на фортецю, яку його милість король Владислав звелів на кошти Речі посполитої збудувати на першому дніпровському порозі і оточити валами проти розбещеної сваволі козаків...".
В якому році сталися події, про які йдеться в уривку з історичного джерела: "Конашевич надзвичайно спритно, страшенно збентнживши ворога, злучився з Владиславом під самою Москвою, столицею держави. проніс переможні корогви свої безмежними просторами, спустошив вогнем і мечем недружні землі..."?
За формою правління Запорізька Січ була....
Як називалося дійство, коли козаки сходилися до Січі вирішити важливі питання?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома