Тематичне оцінювання"Вища нервова діяльність" I частина

Додано: 8 квітня
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 133 рази
12 запитань
Запитання 1

Укажіть ученого,який вивчав рефлекси:

варіанти відповідей

Мечников

Павлов

Сеченов

Дарвін

Запитання 2

Укажіть наукову галузь знань ,яка підтверджує ,як під впливом навчання і виховання формується особистість людини:

варіанти відповідей

Фізіологія ВНД людини

психологія

психофізіологія

Запитання 3

Вкажіть безумовний рефлекс ,який у новонародженої дитини є найперший :

варіанти відповідей

смоктальний

дихальний

хапальний

чхання

Запитання 4

Виберіть характеристики безумовних рефлексів:

варіанти відповідей

індивідуальні

видові

спадкові

сталі

Запитання 5

Вкажіть характеристики умовних рефлексів:

варіанти відповідей

видові

індивідуальні

змінні

постійні

Запитання 6

Позначте вид рефлексу,що виникає на появу медсестри ,яка робить укол:

варіанти відповідей

умовний

безумовний

Запитання 7

Виберіть форму гальмування , яке виникає ,коли спортсмен порушує правила гри ,арбітр подає сигнал "свисток":

варіанти відповідей

зовнішнє

внутрішнє

Запитання 8

Виберіть ставлення учня до навчання біології,який хоче досягнути міцних знань з предмета:

варіанти відповідей

зневажливе

наполегливе

цілеспрямоване

невпевнене

Запитання 9

Що таке навчання?

варіанти відповідей

це такі способи виконаня дій ,які виникають завдяки багаторазовому повторенні і стають автоматичними

це пристосувальні (адаптивні)зміни індивідуальної поведінки в результаті попередного досвіду

відсутність реакції на певний стимул

Запитання 10

Укажіть поведінкову ракцію ,яка полягає в припиненні або послабленні реакцій організму:

варіанти відповідей

збудження

гальмування

концентрація

Запитання 11

Укажіть прояви динамічного стереотипу,до якого належить уміння писати:

варіанти відповідей

навички

звички

Запитання 12

Укажіть прояви динамічного стереотипу,до яких належить щоденне виконання гігієничних процедур:


варіанти відповідей

навички

звички

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест