Тематичне оцінювання з предмету "Психологія та етика ділових відносин" Модуль 2

Додано: 13 грудня 2022
Предмет:
Тест виконано: 81 раз
12 запитань
Запитання 1

Оберіть визначення поняття "колектив", які на вашу думку є найбільш правильними

варіанти відповідей

Колектив - це організоване об'єднання людей, які спільно вирішують загальні і при тому суспільно значущі завдання

Колектив - соціально значуща група людей, які об'єднані спільною метою, узгоджено діють у напрямі досягнення означеної мети та мають органи самоврядування.

Колектив - група людей, які давно спільно працюють і мають міжособистісні зв'язки в середині групи

Запитання 2

Які види взємин існують в колективі?

варіанти відповідей

Формальні (офіційні), неформальні (міжособистісні)

Гармонійні, дисгармонійні (конфліктні)

Запитання 3

Визначте всі можливі ознаки колективу

варіанти відповідей

Первинні групи

Групові норми

Лідерство (керівництво)

Націленість (спрямованість)

Психологічний клімат

Запитання 4

Які є особливості торгівельного колективу?

варіанти відповідей

Наявність матеріальних цінностей, які не належать працівникам, створює матеріальну відповідальність, що впливає на психологічний клімат в торговому колективі

Переважання жіночого персоналу

Формування "колективного спротиву" покупцям

Зміщення особистих і ділових, офіційних відносин

Запитання 5

Підготовка до співбесіди включає збір інформації про компанію. Які відомості потрібно зібрати заздалегідь?

варіанти відповідей

Яку продукцію або послуги пропонує організація, де і як вона реалізується, скільки років існує організація на ринку, чи змінилися основні завдання організації з часу її утворення, часто змінюється керівництво, чи проводилися скорочення, відгуки ЗМІ про організацію, які нові проєкти розроблені останнім часом

Рівень заробітної платні, соціальний пакет, що пропонується працівникам, режим праці та відпочинку, відгуки працівників та клієнтів, яка розповсюджена система санкцій та штрафів

Запитання 6

На питання інтерв'юера "Чи отримували Ви пропозиції від інших роботодавців" краще дати відповідь:

варіанти відповідей

Говорити так, як є. Якщо пропозицій не поступало, зазначити, що жодних варіантів ви не маєте

можна відповісти ствердно, але не уточнювати, де саме

Запитання 7

Про що Ви можете запитати на співбесіді?

варіанти відповідей

Про історію діяльності компанії

про місце вакантної посади в структурі організації

про режим роботи

про тривалість випробувального терміну

про грошову винагороду (при реальному зацікавленні вашою кандидатурою)

Запитання 8

Чинники сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі

варіанти відповідей

Чисельність групи, час спільної трудової діяльності, статево-вікова структура групи, наявність неформальної структури в колективі, автономність групи, психологічна сумісність членів групи, наявність спеціалістів різного рівня професійної майстреності, роль і стиль керівництва

чисельність групи, роль і стиль керівництва, вікові особливості працівників, довіра, доброзичлива конструктивна критика, відсутність тиску керівництва

Запитання 9

Професійна мораль - це

варіанти відповідей

Це специфічні вимоги моральності, пов'язані з виконанням професійної діяльності

складна система компонентів, пов'язаних з торгівлею

Запитання 10

До категорій професійної торгової етики належать:

варіанти відповідей

Професійний обов'язок продавця, совість продавця, честь і гідність продавця, престиж професії

гуманізм, колективізм, добросовісність

Запитання 11

Кодекс культури продавця містить основні вимоги до:

варіанти відповідей

Поведінки, спілкування, зовнішнього вигляду

поведінки та спілкування

Запитання 12

Принципи професійної поведінки - це

варіанти відповідей

Постійна привітність, підкреслена ввічливість до відвідувачів, готовність допомогти, запобігливість, уважне і доброзичливе ставлення до претензій покупця незалежно від тону та справедливості

комунікабельність, неконфліктність, щирість

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест