Позначте одну вірну відповідь.
Укажіть рядок, у якому етапи індивідуального розвитку людини розташовані в правильній послідовності.
Позначте одну вірну відповідь.
Коли підліток росте, маса його тіла:
Позначте одну вірну відповідь.
Фізіологічна зрілість характеризується формуванням:
Позначте декілька вірних відповідей.
Соціальна зрілість формується з:
Позначте одну вірну відповідь.
Знаючи соціальний статус людини, можна визначити:
Позначте одну вірну відповідь.
Соціальна зрілість — це:
Позначте одну вірну відповідь.
Соціально зрілу особистість відрізняє:
Позначте одну вірну відповідь.
Спостерігаючи й виконуючи соціальні ролі, людина перш за все вчиться:
Позначте одну вірну відповідь.
Укажіть рядок, у якому перелічені надзвичайні ситуації, що НЕ належать до НС техногенного характеру.
Позначте одну вірну відповідь.
Ознакою надзвичайної ситуації є:
Позначте одну вірну відповідь.
Бурі, урагани, смерчі, торнадо, шквали, посуха, суховій належать до НС:
Позначте одну вірну відповідь.
Антиконституційні дії, збройні напади, захоплення й утримання важливих для суспільства об'єктів, установлення вибухових пристроїв у громадських місцях, викрадення зброї належать до НС:
Позначте одну вірну відповідь.
З усіх НС до найбільш тяжких наслідків призводять:
Позначте одну вірну відповідь.
До природних НС екологічного характеру належать:
Позначте одну вірну відповідь.
Перевищення вмісту шкідливих домішок в атмосфері, «кисневий» голод у містах, значне перевищення гранично допустимого рівня міського шуму, кислотні опади, руйнування озонового шару атмосфери належать до НС:
Позначте одну вірну відповідь.
Укажіть, чого НЕ можна робити, надаючи домедичну допомогу непритомній людині.
Позначте декілька вірних відповідей.
Укажіть рядок, у якому твердження стосуються рятувальних служб.
Позначте декілька вірних відповідей.
Укажіть, чого НЕ можна робити під час надання домедичної допомоги.
Позначте декілька вірних відповідей.
Укажіть, що НЕ входить в обов'язки рятувальних служб.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома