Тематичне тестування за темою "Здоров'я людини", 8 клас

Додано: 4 жовтня 2020
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
Тест виконано: 1242 рази
19 запитань
Запитання 1

Позначте одну вірну відповідь.

Укажіть рядок, у якому етапи індивідуального розвитку людини розташовані в правильній послідовності.


варіанти відповідей

немовлячий вік, грудний вік, дитинство, юність, підлітковий період, зрілість, старість

немовлячий вік, грудний вік, дитинство, підлітковий період, юність, зрілість, старість

грудний вік, немовлячий вік, дитинство, підлітковий період, юність, зрілість, старість

немовлячий вік, грудний вік, дитинство, юність, підлітковий період, старість, зрілість

Запитання 2

Позначте одну вірну відповідь.

Коли підліток росте, маса його тіла:

варіанти відповідей

збільшується повільніше, ніж зріст

збільшується скоріше, ніж зріст

збільшується з тією самою швидкістю, що й зріст

не змінюється

Запитання 3

Позначте одну вірну відповідь.

Фізіологічна зрілість характеризується формуванням:

варіанти відповідей

тільки статевої системи

тільки нервової системи

тільки опорно-рухового апарату

усіх фізіологічних систем організму

Запитання 4

Позначте декілька вірних відповідей.

Соціальна зрілість формується з:


варіанти відповідей

ефективної комунікації

моральної зрілості

правової зрілості

економічної незалежності

емоційної зрілості

Запитання 5

Позначте одну вірну відповідь.

Знаючи соціальний статус людини, можна визначити:

варіанти відповідей

стан її фізичного здоров'я

особливості її нервової системи

чи є в неї фізичні вади

якості, які вона має, а також передбачити її дії

Запитання 6

Позначте одну вірну відповідь.

Соціальна зрілість — це:

варіанти відповідей

результат життя у природному середовищі та пристосування до спільного життя з іншими живими істотами

результат життя в суспільстві, наслідок соціального розвитку та присто­сування до спільного життя з оточуючими

відповідність усіх фізіологічних систем завданням того або іншого віко­вого періоду життя людини

оцінка особистістю самої себе, своїх фізичних можливостей, здібностей, якостей

Запитання 7

Позначте одну вірну відповідь.

Соціально зрілу особистість відрізняє:

варіанти відповідей

безвідповідальність

нетерпимість

саморозвиток

невміння спілкуватися з людьми

Запитання 8

Позначте одну вірну відповідь.

Спостерігаючи й виконуючи соціальні ролі, людина перш за все вчиться:


варіанти відповідей

здобувати інформацію й аналізувати її згідно зі своїми цілями в різних сферах життя

емоційно правильно реагувати на різні життєві ситуації

засвоювати соціальні стандарти поведінки, здійснювати самооцінку і самоконтроль

мобілізувати себе для виконання власного рішення всупереч різним обставинам

Запитання 9

Позначте одну вірну відповідь.

Укажіть рядок, у якому перелічені надзвичайні ситуації, що НЕ належать до НС техногенного характеру.


варіанти відповідей

транспортні аварії (катастрофи) товарних і пасажирських поїздів, річкових і морських вантажних суден, аварії на магістральних трубопроводах

землетруси, виверження вулканів, зсуви, пилові бурі, обвали, осипи

аварії з викидом або загрозою викиду біологічно небезпечних, хімічно небезпечних і радіоактивних речовин

аварії на електростанціях

Запитання 10

Позначте одну вірну відповідь.

Ознакою надзвичайної ситуації є:


варіанти відповідей

сильна злива

людські жертви

сильний вітер

низька температура

Запитання 11

Позначте одну вірну відповідь.

Бурі, урагани, смерчі, торнадо, шквали, посуха, суховій нале­жать до НС:


варіанти відповідей

природного характеру

екологічного характеру

соціального характеру

воєнного характеру

Запитання 12

Позначте одну вірну відповідь.

Антиконституційні дії, збройні напади, захоплення й утриман­ня важливих для суспільства об'єктів, установлення вибухо­вих пристроїв у громадських місцях, викрадення зброї нале­жать до НС:



варіанти відповідей

природного характеру

екологічного характеру

соціального характеру

воєнного характеру

Запитання 13

Позначте одну вірну відповідь.

З усіх НС до найбільш тяжких наслідків призводять:


варіанти відповідей

природні катастрофи і стихійні лиха

аварії на водопроводах

аварії на окремих підприємствах

транспортні аварії

Запитання 14

Позначте одну вірну відповідь.

До природних НС екологічного характеру належать:


варіанти відповідей

землетруси

виверження вулканів

пилові бурі

кислотні опади

Запитання 15

Позначте одну вірну відповідь.

Перевищення вмісту шкідливих домішок в атмосфері, «кисне­вий» голод у містах, значне перевищення гранично допустимо­го рівня міського шуму, кислотні опади, руйнування озонового шару атмосфери належать до НС:


варіанти відповідей

природного характеру

екологічного характеру

соціального характеру

воєнного характеру

Запитання 16

Позначте одну вірну відповідь.

Укажіть, чого НЕ можна робити, надаючи домедичну допомогу непритомній людині.


варіанти відповідей

класти потерпілого на спину, розстібувати комір, пояс

переносити, піднімати, намагатися саджати, обертати голову холодними рушниками

розтирати руки, ноги, спину, груди спиртом

давати понюхати нашатирний спирт

Запитання 17

Позначте декілька вірних відповідей.

Укажіть рядок, у якому твердження стосуються рятуваль­них служб.

варіанти відповідей

Вони забезпечують попередження і ліквідацію НС

Вони забезпечують пошук і виведення людей за межі зон дії небезпечних і шкідливих для їхнього життя і здоров'я чинників


Вони мають у своєму розпорядженні різних фахівців і технічні засоби

Вони працюють тільки під час НС

Запитання 18

Позначте декілька вірних відповідей.

Укажіть, чого НЕ можна робити під час надання домедичної допомоги.


варіанти відповідей

швидко зупинити кровотечу, іммобілізувати (знерухомити) місця переломів

перевірити, чи є дихання, чи працює серце

дати знеболювальне

перемістити потерпілого на інше місце, якщо йому не загрожує вогонь, обвал будівлі, якщо йому не потрібно робити штучне дихання і надавати домедичну допомогу

Запитання 19

Позначте декілька вірних відповідей.

Укажіть, що НЕ входить в обов'язки рятувальних служб.

варіанти відповідей

оповіщати населення про небезпеки, що виникають під час надзвичайних ситуацій

забезпечувати розвідувальні роботи з пошуку корисних копалин

надавати населенню притулок і засоби індивідуального захисту

евакуйовувати населення, матеріальні і культурні цінності в безпечні ра­йони

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест