Роздивіться малюнок. Дайте відповідь на запитання
1. Qu'est-ce que c'est?
Роздивіться малюнок. Дайте правильну відповідь на запитання
4.Qu'est-ce que c'est?
Роздивіться малюнок.Дайте відповідь на запитання
5. Qu'est-ce que c'est?
Вставте необхідні артиклі
C'est ... livre. C'est ... livre de Marie
Вставте артиклі
C'est ... cahier. C'est ... cahier de Denis.
C'est ... gomme. C'est ... gomme de Lucie.
Ce sont ... ciseaux. Ce sont ... ciseaux de Pauline.
Що за предмет зображений на малюнку?
Що за предмет зображений на малюнку?
S...I....A...E...M...D (Розставте букви в правильному порядку, щоб утворилась назва одного із днів тижня)
C'est le deuxième jour de la semaine...(Це другий день в тижні)
Lundi, mardi, mercredi,... , vendredi. (Якого дня тижня не вистачає в цій послідовності?)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома