Роздивіться малюнок. Дайте відповідь на запитання
1. Qu'est-ce que c'est?
Роздивіться малюнок. Дайте правильну відповідь на запитання
4.Qu'est-ce que c'est?
Роздивіться малюнок.Дайте відповідь на запитання
5. Qu'est-ce que c'est?
Що за предмет зображений на малюнку?
Що за предмет зображений на малюнку?
S...I....A...E...M...D (Розставте букви в правильному порядку, щоб утворилась назва одного із днів тижня)
C'est le deuxième jour de la semaine...(Це другий день в тижні)
Lundi, mardi, mercredi,... , vendredi. (Якого дня тижня не вистачає в цій послідовності?)
Mets le verbe à la bonne forme.
Постав дієслово у дужках у відповідну форму.
Ils (parler) beaucoup français aujourd'hui.
2. Mets le verbe à la bonne forme.
Постав дієслово у дужках у відповідну форму.
Nicolas (parler) en français.
Встав пропущену форму дієслова бути - etre: Tu ... un garçon.
Встав пропущену форму дієслова бути: Nous ... riches.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома