ВНД. Темперамент

Додано: 30 березня 2021
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 867 разів
18 запитань
Запитання 1

За І. П. Павловим, холеричний темперамент характеризується: 

варіанти відповідей

силою, врівноваженістю, рухливістю нервових процесів

силою, неврівноваженістю, рухливістю нервових процесів

слабкістю, неврівноваженістю, інертністю нервових процесів. 

силою, врівноваженістю, інертністю нервових процесів

Запитання 2

Здатність нервової системи витримувати великі навантаження – ця характеристика називається:

варіанти відповідей

силою

активністю 

рухливістю

врівноваженістю. 

Запитання 3

Якому типу темпераменту відповідає сильний тип нервової системи, що характеризуєтеся неврівноваженістю процесів збудження і гальмування:


варіанти відповідей

холерик;

флегматик;

сангвінік;

меланхолік.

Запитання 4

Індивідуальне поєднання стійких психічних особливостей особистості, що визначають типові для неї способи поведінки і життєдіяльності в конкретних ситуаціях – це:

варіанти відповідей

характер;

темперамент;

спрямованість;

ВНД

Запитання 5

За І. П. Павловим, флегматичний темперамент характеризується:

варіанти відповідей

силою, врівноваженістю, інертністю нервових процесів;

силою, врівноваженістю, рухливістю нервових процесів;

силою, неврівноваженістю, рухливістю нервових процесів;

слабкістю, неврівноваженістю, інертністю нервових процесів. 

Запитання 6

У людей з яким типом темпераменту найважче виробити такі якості, як витримка і самоконтроль:

варіанти відповідей

у меланхоліка;

у сангвініка;

у флегматика; . 

у холерика. 

Запитання 7

Гіппократ вважав, що переважання в організмі крові визначає наявність цього типу темпераменту.

варіанти відповідей

сангвінічний темперамент;

холеричний темперамент;

флегматичний темперамент;

меланхолічний темперамент. 

Запитання 8

Якому типу темпераменту відповідає сильний тип нервової системи, що характеризуєтеся врівноваженістю та інертністю процесів збудження і гальмування:

варіанти відповідей

холерик;

флегматик;

сангвінік; . 

меланхолік. 

Запитання 9

За І. П. Павловим, сангвінічний темперамент характеризується:


варіанти відповідей

силою, врівноваженістю, інертністю нервових процесів

силою, врівноваженістю, рухливістю нервових процесів;

силою, неврівноваженістю, рухливістю нервових процесів

слабкістю, неврівноваженістю, інертністю нервових процесів. 

Запитання 10

За Гіппократом, переважання в організмі чорної жовчі визначає наявність певного типу темпераменту. Йдеться про:

варіанти відповідей

сангвінічний темперамент;

холеричний темперамент;

флегматичний темперамент;

меланхолічний темперамент. 

Запитання 11

Якому типу темпераменту відповідає слабкий тип нервової системи, що характеризується слабкістю процесів збудження і гальмування: 

варіанти відповідей

холерик;

флегматик;

 сангвінік;

меланхолік. 

Запитання 12

Нижча нервова діяльність характеризується:

варіанти відповідей

однакова в різних людей

індивідуальна

забезпечує поведінкові реакції 

забезпечує підтримання гомеостазу

безумовно-рефлекторна

центри містяться в корі головного мозку

центри містяться в спинному мозку та стовбурі

Запитання 13

Вища нервова діяльність характеризується:

варіанти відповідей

однакова в усіх людей

індивідуальна

забезпечує поведінкові реакції

забезпечує гомеостаз

вищими відділами є кора та підкірка

центри знаходяться в спинному мозку та стовбурі

Запитання 14

Якому типу темпераменту відповідає жвавий тип ВНД:

варіанти відповідей

холерик;

флегматик;

сангвінік; . 

меланхолік. 

Запитання 15

Якому типу темпераменту відповідає спокійний тип ВНД:

варіанти відповідей

холерик;

флегматик;

сангвінік; . 

меланхолік. 

Запитання 16

Вкажіть авторів вчення про ВНД:

варіанти відповідей

Гіппократ

І.Сеченов

І.Павлов

Гален

Запитання 17

Підвищена чутливість до подій:

варіанти відповідей

сензитивність

реактивність

активність

пластичність

Запитання 18

Гнучкість пристосування до зовнішніх впливів:

варіанти відповідей

сензитивність

реактивність

активність

пластичність

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест