Вкажіть, яким особливостям нервової системи відповідає сангвінічний темперамент:
Вкажіть, яким особливостям нервової системи відповідає меланхолічний темперамент:
Вкажіть, яким особливостям нервової системи відповідає флегматичний темперамент:
Вкажіть, яким особливостям нервової системи відповідає холеричний темперамент:
Екстравертованість це-
Інтровертованість це-
Темперамент — це
Характеристика індивіда з погляду динамічних особливостей його психічної діяльності (темпу, ритму, інтенсивності психічних процесів), що виявляється у силі емоційних реакцій, - це:
Укажіть, якому темпераменту (за класифікацією Гіппократа) відповідає сильний врівноважений інертний тип нервової системи (за класифікацією І. П. Павлова):
Укажіть, якому темпераменту (за класифікацією Гіппократа) відповідає сильний врівноважений рухливий тип нервової системи (за класифікацією І. П. Павлова):
Укажіть, якому темпераменту (за класифікацією Гіппократа) відповідає сильний неврівноважений тип нервової системи (за класифікацією І. П. Павлова):
Укажіть, якому темпераменту (за класифікацією Гіппократа) відповідає слабкий тип нервової системи (за класифікацією І. П. Павлова):
Встановіть послідовність, в якій зображені реакції людей з різним темпераментом:
Процеси гальмування переважають над процесами збудження.
Вислів "розум керує емоціями" характеризує:
Процеси збудження переважають над процесами гальмування.
Вислів "емоції керують розумом" характеризує:
Висока працездатність, інертність.
Вислів "розуму не вистачає емоцій" характеризує:
Вкажіть типи темпераменту з сильним типом вищої нервової діяльності
Сукупність стійких індивідуальних психологічних особливостей людини, що формуються протягом усього життя і проявляються в її діяльності та взаємодії з іншими людьми - це...
Характеризуючи тип вищої нервової діяльності, учні з'ясували, що це сукупність вроджених нервових процесів. Дівчата висловили думку про те, що такі індивідуальні особливості психічної діяльності називають темпераментом. Хлопці висловили думку про те, це сукупність властивостей нервових процесів, набутих у процесі індивідуального життя та зумовлених спадковими особливостями організму. Хто з них має рацію?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома