З яких компонентів складається І тон?
З яких компонентів складається ІІ тон?
Посилення І тону на верхівці серця вислуховується при:
Ослаблення І тону на верхівці серця вислуховується при:
Акцент ІІ тону над аортою вислуховується при:
Акцент ІІ тону над легеневою артерією вислуховується при?
Для протодіастолічного ритму галопу характерно наявність
додаткового тону:
Для мезодіастолічного ритму галопу характерно наявність додаткового тону:
Для пресистолічного ритму галопу характерно наявність додаткового тону
Вислуховування на верхівці серця «ритму перепела» є
патогномонічним для:
Де знаходиться п’ята точка аускультації ( точка Боткіна-Ерба)?
Який клапан вислуховується на основі мечоподібного
відростка?
Точка аускультації аортального клапана знаходиться?
Точка аускультації мітрального клапана знаходиться?
Точка аускультації клапана легеневої артерії знаходиться?
Унаслідок одночасного закриття клапанів аорти і легеневого
стовбура утворюється:
Унаслідок напруження міокарда шлуночків, закриття
передсердно-шлуночкових клапанів, скорочення передсердь,
коливань початкової частини аорти і легеневого стовбура утворюється:
.Зі скількох компонентів складається ІІ тон?
ІІ тон серця виникає під час:
Зі скількох компонентівскладається І тон?
Який нормальний тиск у порожнині лівого передсердя в період його систоли?
22.Що розуміють під систолою в аускультативному плані?
Що розуміють під діастолою в аускультативному плані?
І тон серця виникає під час:
ІІ тон серця виникає під час:
Зі скількох компонентів складається І тон?
Зі скількох компонентів складається ІІ тон?
Унаслідок напруження міокарда шлуночків, закриття
передсердно-шлуночкових клапанів, скорочення передсердь,
коливань початкової частини аорти і легеневого стовбура утворюється:
Унаслідок одночасного закриття клапанів аорти і легеневого
стовбура утворюється:
Основою з'явлення посилення ІІ тону над легеневій артерії є:
Де міститься точка вислуховування лівого передсердно-шлуночкового клапана?
Де міститься точка вислуховування аортального клапана?
Де міститься точка вислуховування клапана легеневого стовбура?
Де міститься точка вислуховування правого передсердно-шлуночкового клапана?
Де міститься 5-та точка вислуховування серця?
До якого рівня наростає тиск у правому шлуночку у здорових
дорослих осіб у період вигнання крові?
До якого рівня наростає тиск у лівому шлуночку в здорових
дорослих осіб у період вигнання крові?
Що таке період вигнання?
Посилення ІІ тону над аортою зустрічаються при:
Скільки триває фаза ізометричного скорочення?
Скільки триває період вигнання?
В якій послідовності вислуховуються клапани серця
Якою має бути послідовність точок вислуховування клапанів серця?
Який клапан вислуховується на верхівці серця?
Який клапан вислуховується у другому міжреберному проміжку зліва біля груднини?
Обидва серцевих тони можуть бути посилені в разі:
У пацієнтів з легеневою емфіземою тони серця:
Інтенсивність обох серцевих тонів може зменшуватися:
Як пацієнт повинен дихати під час аускультації серця?
Характеристика І тону на верхівці серця:
Характеристика І тону на основі серця:
Послаблення І тону над верхівкою серця зустрічається при:
У кого можна деколи аускультативно виявити ІІІ і ІV
фізіологічні тони в нормі?
у чоловіків
За допомогою якого обстеження можна виявити ІІІ і ІV
фізіологічні тони?
Як у патологічних випадках, коли звучність змінюється, розрізнити І і ІІ тони?
Тон відкриття мітрального клапану вислуховується при:
.В основі механізму утворення пресистолічного галопу є:
Розщеплення (роздвоєння) ІІ тону виникає при:
Фізиологічне розщеплення тонів серця відрізняєтся від
патологічного:
Через розтягнення міокарда шлуночків, закриття клапанів
атріум-вентрикулярних, скорочення передсердь, вібрації
найближчих частин аорти і легеневого стовбура утворюється
наступне:
Через одночасне закриття аортального клапана і легеневого
стовбура створюється таке:
Де п'ята точка аускультації серця?
Який клапан чути на вершині серця?
Який клапан чути в другому міжреберному просторі ліворуч
від грудини?
Для якого стану типово зменшення обох серцевих тонів?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома