ТЕСТ № 1 /3 група 4 розряд

Додано: 12 вересня 2023
Предмет:
Тест виконано: 24 рази
12 запитань
Запитання 1

Теоретичне креслення судна -

варіанти відповідей

це конструктивне креслення попеечного перетину судна в районі середини його довжини

це графічне зображення зовніщньої поверхні корпусу судна, що дає повне уявлення про форму його обводів

це креслення бічного виду судна, повздовжнього розрізу, плану палуб та платформ основного корпусу

Запитання 2

Батокс -це

варіанти відповідей

крива лінія, що утворюється від розтину поверхні судна площинами,

паралельними діаметральній площині.

елемент теоретичного креслення – перетин корпусу судна вертикальною поперечною площиною.

елемент теоретичного креслення, перетин корпусу горизонтальною площиною.

Запитання 3

Ескіз містить

варіанти відповідей

зображення деталі та інші дані, необхідні для її виготовлення та контролю


схематичне, часто геометричне, зображення чого-небудь рисками, зазвичай виконане олівцем або на комп'ютері.

необхідні дані для побудови в натуральну величину контуру деталі

Запитання 4

Що таке розгортка геометричних фігур?

варіанти відповідей

виконують площинне розмічання деталі корпусу судна

в натуральну величину або в масштабі виконують розгортку майбутнього виробу на площині, тобто розмічають його контури на площині в розгорнутому стані


виконують просторове розмісання деталі корпусу судна

Запитання 5

Вибір найбільш раціонального способу обробки деталей корпусу


варіанти відповідей

визначається наявністю відповідного обладнання на підпрємстві

визначається товщиною металу, кількістю деталей однакової форми

визначається маркою матеріалу, товщиною листа або

розмірами профілю, конфігурацією деталей, формою обробки

кромок під зварювання і наявністю відповідного обладнання.

Запитання 6

Основними технологічними операціями виготовлення корпусних деталей є:


варіанти відповідей

попередня правка листового і профільного

прокату; очищення металу від окалини, іржі або консервації;

розмітка і маркування деталей на металі; вирізка деталей;

гнуття деталей криволінійної форми.

розмічання деталей, маркування та вирізання деталей криволінійної форми

гнуття, очищення від іржі та вирізка деталей

Запитання 7

За способом складання всі таврові вузли, що входять до складу

зварних корпусних конструкцій, можна поділити на три групи:

варіанти відповідей

1) прямолінійні балки довжиною понад 1 м;

2) криволінійні балки довжиною понад 1,5 м;

3) короткі профілі, бракети та книці з поясками.

1) прямолінійні балки довжиною до 1,0 м;

2) криволінійні балки довжиною до 2,5 м;

3) короткі профілі, бракети та книці з поясками.

1) прямолінійні балки довжиною понад 2,5 м;

2) криволінійні балки довжиною понад 2,5 м;

3) короткі профілі, бракети та книці з поясками.

Запитання 8

Грибовидність пояска вимірюється після зварювання і не

повинна перевищувати

варіанти відповідей

2мм

3мм

4мм

Запитання 9

Вузлами днищового набору є:

варіанти відповідей

ВК, днищові стрингера, рж, флори

Рж другого дна, бімси, флори, ВК

комінгси, флори, рж, днищові стрингера

Запитання 10

Фундамент судновий - це:

варіанти відповідей

палуба, на яку встановлюють обладнання та механізми

надбудова , на яку встановлюють механізми та обладнання

основа, на якій кріплять механізми електрообладнання, прилади.

Запитання 11

Кнехти — це

варіанти відповідей

ролік, вільно обертаємий на осі, використовуємий на суднах для зменшення тертя і направлення вибираємого якоря

парна тумба із загальною основою на палубі судна, що слугує

для кріплення тросів, відлиті разом з основою — міцно приєднаною до

палуби плитою.

палубний механізм лебыдкового типу, що представляє собою ворот

Запитання 12

Блок секцій -

варіанти відповідей

це велика просторова конструкція, що складається зсекцій, вузлів і окремих деталей

технологічно закінчена частина корпусної конструкції, що складається з двох або більше деталей

технологічно закінчена частина корпусу судна або однієї з його основних конструкцій (днища, борта, палуби ), що збирається з ряду вузлів та окремих деталей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест