Тест «Чи вмієте Ви слухати»

Кількість ситуацій, які викликають у вас негативні емоції, складає:

14–20. Ви поганий співрозмовник і Вам необхідно багато пра­цювати над собою та вчитися слухати.

8–14. Ви маєте деякі недоліки, критично ставитеся до вислов­лювань, Вам бракує деяких якостей гарного співрозмовника. Уникайте надто швидких висновків, не загострюйте уваги на особливостях мови, не шукайте таємного змісту в словах, не монополізуйте розмови.

2–8. Ви гарний співрозмовник. Але іноді відмовляєте партне­рові в повній увазі. Повторюйте ввічливо його висловлювання, давайте час висловити свою думку повністю, пристосовуйте свій темп мислення до його мовлення й можете бути перекона­ні, що спілкуватися з Вами буде ще приємніше.

0–2. Ви відмінний співрозмовник. Ви вмієте слухати. Ваш стиль спілкування може бути прикладом для оточуючих.

Додано: 28 березня 2020
Предмет: , 7 клас
Тест виконано: 60 разів
3 запитання
Запитання 1

Відмітьте з-поміж описаних ситуацій ті, що викликають у Вас незадоволення, досаду або роздратованість під час розмови з людиною (незалежно від того, хто ця людина: товариш, колега, керівник, випадковий співрозмовник тощо).

варіанти відповідей

 Співрозмовник не дає мені висловитися, постійно перебиває мене під час бесіди.

Співрозмовник ніколи не дивиться на мене під час розмови.

Співрозмовник постійно метушиться: олівець і папір займа­ють його більше, ніж мої слова.

Співрозмовник ніколи не усміхається.

Співрозмовник завжди відволікає мене питаннями та комен­тарями.

Співрозмовник намагається спростувати мої твердження.

Співрозмовник вкладає в мої слова інший зміст.

На мої питання співрозмовник ставить контрпитання.

Запитання 2

Відмітьте з-поміж описаних ситуацій ті, що викликають у Вас незадоволення, досаду або роздратованість під час розмови з людиною (незалежно від того, хто ця людина: товариш, колега, керівник, випадковий співрозмовник тощо).

варіанти відповідей

Іноді співрозмовник перепитує мене, удаючи, що не розчув.

Співрозмовник, не дослухавши до кінця, перебиває мене лише для того, щоб погодитись.

Співрозмовник під час розмови зосереджено займається інши­ми справами: крутить у руці цигарку, протирає скло окуля­рів; і я переконаний, що він при цьому неуважний.

Співрозмовник робить висновки за мене.

Співрозмовник завжди намагається вставити слово в мою роз­повідь.

Співрозмовник дивиться на мене уважно, не зводячи очей.

Співрозмовник дивиться на мене, немов оцінюючи. Це мене турбує.

Коли я пропоную що-небудь нове, співрозмовник каже, що він вважає так само.

Запитання 3

Відмітьте з-поміж описаних ситуацій ті, що викликають у Вас незадоволення, досаду або роздратованість під час розмови з людиною (незалежно від того, хто ця людина: товариш, колега, керівник, випадковий співрозмовник тощо).

варіанти відповідей

Співрозмовник переграє, демонструючи, що цікавиться бесі­дою, надто часто киває головою, охає.

Коли я розмовляю про серйозні речі, співрозмовник вставляє кумедні розповіді, анекдоти, жарти.

Співрозмовник часто дивиться на годинник під час розмови.

Співрозмовник вимагає, щоб усі погоджувалися з ним. Будь-яке його висловлювання завершується питанням на зразок: «Ви теж так вважаєте?» або «Ви не згодні?»

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест