Агресивна поведінка – це одне з найбільш поширених порушень серед дітей, так як це найбільш швидкий і ефективний спосіб досягнення мети.
Агресія – це мотивована деструктивна поведінка, що суперечить нормам і правилам існування людей у суспільстві, приносить фізичний або моральний збиток людині.
Виділяють багато факторів, які впливають на її появу:
· Стиль виховання в сім’ї (гіпер- і гіпоопіка)
· Демонстрація сцен насильства
· Нестабільна соціально-економічна ситуація
· Індивідуальні особливості людини
· Соціально-культурний статус сім’ї
Можна з впевненістю припускати, що основне значення у становленні агресивної поведінки дитини відіграє сімейне середовище і виховання. Якщо батьки ведуть себе агресивно, застосовують фізичні покарання або не забороняють прояву агресії у дитини, то у неї ці прояви будуть проявлятися і стануть постійною рисою характеру дитини.
Розшифрування результатів:
Висока агресивність – 15-20 балів
Середня агресивність – 7-14 балів
Низька агресивність – 1-6 балів
1. Вона не може змовчати, коли чимось незадоволена.
2. Інколи здається, що в дитину вселився злий дух.
Коли хтось спричиняє їй зло, вона обовязково старається відплатити тим же.
Інколи їй без усілякої причини хочеться викричатися.
5.Буває, що дитина із задоволенням ламає іграшки, щось розбиває.
6.Інколи вона так наполягає на чомусь, що оточуючі втрачають терпіння.
7.Вона може подразнити тварин.
8.Переконати її важко.
9.Дуже сердиться, коли їй здається, що хтось над нею жартує.
10.Інколи у неї виникає бажання зробити щось погане, яке шокує оточуючих.
11.У відповідь на звичайні вказівки намагається зробити все навпаки.
12.Часто не по віку буркотлива.
13.Сприймає себе як самостійну і впевнену.
14.Любить бути першою, командувати, підпорядкувати собі інших.
15.Невдачі викликають у неї сильне роздратування, бажання знайти винних.
16.Легко свариться, вступає у бійку.
17.Старається спілкуватись з меншими і фізично слабшими.
18.У неї бувають напади похмурої дратівливості.
19.Не рахується з однолітками, не поступається, не ділиться.
20.Впевнена, що будь-яке завдання виконає краще інших.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома