Тест для педагогів. У ЗДО дитина з особливими освітніми потребами

Додано: 13 лютого 2021
Предмет:
Тест виконано: 180 разів
10 запитань
Запитання 1

1. Дитина з особливими освітніми потребами (далі — дитина з ООП) — це:

варіанти відповідей

А)маленька дівчинка або хлопчик, віком до шести-семи років


Б)дитина, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту


В)син або донька, незалежно від віку, які відвідують гуртки в центрі розвитку

освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту

Запитання 2

Інклюзивне освітнє середовище це:



варіанти відповідей

А)сукупність умов, способів і засобів їх реалізації для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб та можливостей


Б) соціально-побутові умови, в яких дитина живе


В)сукупність природних, предметних та соціальних умов, у яких дитина зростає, набуває життєвих компетенцій із притаманними їй індивідуальними особливостями

Запитання 3

3. Команда психолого-педагогічного супроводу [далі — КППС):


варіанти відповідей

А) співпрацює з інклюзивно-ресурсним центром з питань надання корекційно-розвиткових послуг та методичного забезпечення її діяльності

Б)поважає індивідуальність дитини з ООП, навчає її, розвиває та виховуєо


В)допомагає батькам розв'язувати складні ситуації, які трапляються в закладі дошкільної освіти, вдома та під час родинних подорожей

Запитання 4

4.Індивідуальний освітній план це — документ:



варіанти відповідей

А)що визначає послідовність, форму і темп засвоєння дитиною з ООП у закладі дошкільної освіти компонентів освітньої програми з метою реалізації її освітньої траєкторії



Б)текст якого містить заздалегідь окреслений перелік навчальних, виховних, розвивальних, корекційних заходів, що передбачає порядок і термін їх здійснення

В) який регламентує освітню діяльність педагогічних працівників у закладі дошкільної освіти протягом навчального року

Запитання 5

До складу КППС входять:





варіанти відповідей

А) директор закладу дошкільної освіти, вихователь-методист, практичний психолог, учитель-дефектолог, вихователь, помічник вихователя, завгосп

Б) директор, вихователь-методист, вихователь, асистент вихователя, практичний психолог, учитель-дефектолог, медична сестра, батьки дитини з ООП

В) директор, вихователь-методист, музичний керівник, лікар, асистент дитини, спеціалісти системи соціального захисту населення, служби у справах дітей тощо

Запитання 6

КППС розв'язує такі завдання:





варіанти відповідей

А) збирає інформацію про особливості розвитку дитини з ООП, визначає напрями психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових послуг, розробляє індивідуальну програму розвитку тощо

Б)створює належні умови для інтеграції дітей з ООП в освітнє середовище, організовує оздоровлення, туристичні поїздки Україною та за кордон

В) проводить інформаційно-просвітницьку роботу серед педагогічних працівників, батьків і дітей, аби забезпечити комфортні умови діяльності керівників управлінь/відділів освіти

Запитання 7

Аби дитину прийняли у ЗДО, батьки мають звернутися до:





варіанти відповідей

А) фахівців інклюзивно-ресурсного центру

Б ) спеціалістів відділу/управління освіти

В) директора закладу дошкільної освіти

Запитання 8

Індивідуальна програма розвитку — це:

варіанти відповідей

А)документ, який визначає цілі, завдання і зміст роботи з дітьми відповідно до їхніх вікових та індивідуальних особливостей



Б) єдиний комплекс освітніх компонентів (предметів вивчення, дисциплін, індивідуальних завдань, контрольних заходів тощо), які спланували та реалізують педагоги

В) документ, що забезпечує індивідуалізацію навчання дитини з ООП, закріплює перелік необхідних психолого-педагогічних, корекційних потреб/послуг для розвитку дитини

Запитання 9

Індивідуальну програму розвитку складають відповідно до:



варіанти відповідей

А) вікових особливостей та освітніх потреб дитини, інтересів учасників КППС, можливостей батьків


Б) науково-методичної мети, завдань, плану роботи на 2018/2019 навчальний рік закладу дошкільної освіти


В) висновку ІРЦ, індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (за наявності), результатів психолого- педагогічного вивчення дитини

Запитання 10

Учасники КПСС складають індивідуальну програму розвитку:



варіанти відповідей

А ) на навчальний рік


Б ) на три місяці


В) на два місяці

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест