Закон Мура -
емпіричне спостереження, зроблене в 1975 році (через шість років після винаходу інтегральної схеми), у процесі підготовки виступу Гордоном Муром (одним із засновників компанії Intel)
емпіричне спостереження, зроблене в 1965 році (через шість років після винаходу інтегральної схеми), у процесі підготовки виступу Гордоном Муром (одним із засновників компанії Intel)
емпіричне спостереження, зроблене в 1986 році (через шість років після винаходу інтегральної схеми), у процесі підготовки виступу Гордоном Муром (одним із засновників компанії Intel)
у 2007 році Мур заявив, що, очевидно, що його закон незабаром перестане діяти через атомарну природу речовини і обмеження швидкості світла
Д.Ньюстром сформував чотири принципи навчання.Принцип вправ
Люди краще засвоюють знання в комфортних умовах, краще виконують вправи, які для них приємні й легко засвоюються
Людина краще засвоює те, що вона декілька разів зробила сама. Навчальні вправи створюють базу для формування професійних навичок. Виконання вправ від простих до складних створює у виконавця ситуацію успіху та розвиває у особистості впевненість у своїх силах.
Пов'язаний із мотивуванням і внутрішнім бажанням людини зробити справу добре.
Базовий принцип навчання як для дітей, так і для дорослих. Суть принципу полягає в тому, що засвоєння нових даних буде більш ефективним, якщо вони базуються на певному попередньому досвіді від інформації, що була отримана раніше.
Д.Ньюстром сформував чотири принципи навчання.Принцип асоціації
Люди краще засвоюють знання в комфортних умовах, краще виконують вправи, які для них приємні й легко засвоюються.
Людина краще засвоює те, що вона декілька разів зробила сама. Навчальні вправи створюють базу для формування професійних навичок. Виконання вправ від простих до складних створює у виконавця ситуацію успіху та розвиває у особистості впевненість у своїх силах.
Пов'язаний із мотивуванням і внутрішнім бажанням людини зробити справу добре.
Базовий принцип навчання як для дітей, так і для дорослих. Суть принципу полягає в тому, що засвоєння нових даних буде більш ефективним, якщо вони базуються на певному попередньому досвіді від інформації, що була отримана раніше.
Д.Ньюстром сформував чотири принципи навчання. Принцип ефекту
Люди краще засвоюють знання в комфортних умовах, краще виконують вправи, які для них приємні й легко засвоюються.
Людина краще засвоює те, що вона декілька разів зробила сама. Навчальні вправи створюють базу для формування професійних навичок. Виконання вправ від простих до складних створює у виконавця ситуацію успіху та розвиває у особистості впевненість у своїх силах
Пов'язаний із мотивуванням і внутрішнім бажанням людини зробити справу добре
Базовий принцип навчання як для дітей, так і для дорослих. Суть принципу полягає в тому, що засвоєння нових даних буде більш ефективним, якщо вони базуються на певному попередньому досвіді від інформації, що була отримана раніше.
Д.Ньюстром сформував чотири принципи навчання. Принцип підготовленості
Люди краще засвоюють знання в комфортних умовах, краще виконують вправи, які для них приємні й легко засвоюються.
Людина краще засвоює те, що вона декілька разів зробила сама. Навчальні вправи створюють базу для формування професійних навичок. Виконання вправ від простих до складних створює у виконавця ситуацію успіху та розвиває у особистості впевненість у своїх силах.
Пов'язаний із мотивуванням і внутрішнім бажанням людини зробити справу добре.
Базовий принцип навчання як для дітей, так і для дорослих. Суть принципу полягає в тому, що засвоєння нових даних буде більш ефективним, якщо вони базуються на певному попередньому досвіді від інформації, що була отримана раніше.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома