Село Тухля, про яке говориться в повісті Івана Франка “Захар Беркут”, знаходилося:
На тухольців напали:
Визначте тему повісті Івана Франка “Захар Беркут”:
Укажіть, яке було основне життєве покликання Захара Беркута з однойменної повісті Івана Франка “Захар Беркут”:
Укажіть, як Мирослава втратила батька (І. Франко “Захар Беркут”):
Селом Тухля, де відбувається дія повісті Івана Франка “Захар Беркут”, керували:
Захарові Беркуту наснився сон, що:
Визначте головну ідею повісті Івана Франка “Захар Беркут”:
Прочитайте рядки із повісті І. Франка “Захар Беркут”: Хороше, сонцем опалене і здоровим рум’янцем осяяне, одверте, щире лице. Укажіть, кому належить ця портретна характеристика:
Історична повість – це твір, у якому розповідається про:
В якому році відбуваються події у творі І. Франка “Захар Беркут”:
В основі повісті І. Франка “Захар Беркут” лежать:
Мирослава принесла Захарові Беркуту звістку про те, що: ( дві правильні відповіді)
З’ясуйте, хто сподівався виміняти Максима на дозвіл випустити монголів із пастки (І. Франко “Захар Беркут”):
Про кого сказано: “… мужчина як дуб. Плечистий, підсадкуватий, з грубими обрисами лиця і грубим, чорним волоссям, він і сам подобав на одного з тих злющих тухольських медведів, яких їхав воювати”:
За що тухольська громада гнівається на боярина?
Прочитайте уривок із повісті І. Франка “Захар Беркут”: Ми побідили нашим громадським ладом, нашою згодою і дружністю. Укажіть, кому належать ці слова:
Прочитайте уривок із повісті І. Франка “Захар Беркут”: Я не стою о життя! Хто хоч хвилю зазнав неволі, той зазнав гіршого, ніж смерть. Укажіть, кому належать ці слова:
Прочитайте рядки з повісті І. Франка “Захар Беркут”: Густі сумороки, що хмарою лежали на горах і величезними клубами котилися з ярів і дебрів… не могли на його лиці закрити виразу глибокого невдоволення, гніву і якоїсь сліпої завзятості, що щохвилі розливався по ньому то їдким прикрим сміхом, то понурою хмарою. Укажіть, чия це портретна характеристика:
Старий Беркут заповідає своїм людям, щоб
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома