Постарайтеся максимально щиро відповісти на питання і отримати максимально можливий об'єктивний результат.
Обробка результатів
0 відповідей "Так". Або Ви абсолютно незнайомі з Інтернет, або у Вас нордичний характер і Ви повністю себе контролюєте, або Ви собі брехали.
1─3. Ви абсолютно нармальный користувач Інтернету. Не бентежтеся, що на деякі питання Ви все-таки відповіли позитивно - людям властиве почуття азарту і тяга до розваг (у помірних об'ємах, зрозуміло).
4─6. У Вас спостерігається деяка одержимість, яка проявляється у Вас або тимчасово, або Ви старанно з нею боретеся і, мабуть, поки досить успішно. Раджу пройти цей тест через 2 - 3 місяці.
7─9. У Вас явно простежується Інтернет-залежність. Загалом, це ще не хвороба, але вже і не норма. Вам обов'язково треба щось міняти в житті.
10. Щоб не говорили найоптимістичніші психологи Ви точно "наркоман". Звичайно, Ви це заперечуватимете або виправдовуватимете свій спосіб життя несприятливими умовами і тому подібне, але результат на особу.
1. Ви думаєте про Інтернет та онлайн-служби, коли не підключені до мережі?
2. Ви потребуєте в продовженні часу, проводимому в Інтернеті, для того, щоб відчувати себе комфортно?
3. Чи думаєте Ви, що не можете обійтися без Інтернету?
4. Ви відчуваєте роздратування, якщо намагаєтеся обмежити або припинити використання комп'ютерних сетей?
5. Використовуйте ви Інтернет для того, щоб приховати реальні проблеми та вирішити такі почуття, як безсилля, вина, тривожність чи депресія?
6. Ви прибігаєте до брехні, переконуючи членів сім'ї і друзів, що проводите в on - line менше часу, ніж насправді?
7. Чи залишаєтеся Ви в on - line більший час, ніж спочатку планували?
8. Чи відчуваєте Ви депресію, поганий настрій і дратівливість, знаходячись в Інтернеті?
9. Ви продовжуєте підключатися до мережі навіть в тих випадках, коли це наносить ущерб Вашому матеріальному становищу?
10. Чи є ризик втратити значимі для Вас зв'язки, роботу, навчання або зашкодити кар'єрі унаслідок користування Інтернетом?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома